Tuesday, June 1, 2021

Am. Open_Energy_Smart_Grid_J./Category:Research and Knowledge Publication academic journals

ہوں اوپن_یئرجی_مارٹ_گریڈ_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اننگ._ مناگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ انجین_میتھ__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نگل._ لِٹ._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انٹومول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ماحول ۔_ بائول__ جے / زمرہ: مطالعہ اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں کھولیں_ ماحول ۔_ایک._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ماحول ۔_جنگ_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں کھولیں_ ماحول ۔_پولٹ.ٹوکسکول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ماحول ۔_پروٹ__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں کھلی_ ماحولیات_سیسی_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں کھولیں_ ماحولیات_سیسی_ٹیکنول__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں کھلی_ ماحولیات_سٹیڈ__ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انزائم_جنبی ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیپیمیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیپٹیل ۔_ بائول۔پیرماکل ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ارجن._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ اخلاقیات_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فیم.سٹیڈ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_اختیار__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_بینک.
ہوں اوپن_فائنانس_بس._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_ایکون._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_ج۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_مناگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_ٹیکس ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فائنانس_ڈیریڈ_پلیسی_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ فش_س۔کی_جٹی / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فلوڈ_ڈین._ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ فوڈ_کیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ فوڈ_سیاسی_ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ فوڈ_ٹیکنول__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_فورس.سکی._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فورنسک_سسی__ج // کیٹیگری: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فیویل_ سیل_ج۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فیویل_آکون__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ایندھن_نظری_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ایندھن_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جیم_تیوری_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_گیسٹرونٹرول ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_جین._میڈ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جین_ٹیور ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جینٹ._جنگ ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جنوم._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جیگور__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جیول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_جیریا ۔_میڈ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_گلیکوسی ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_گرین_سستائن ۔_چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_حزارڈ._میٹر._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہیلتھ_سرائپ_پلیسی_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہارٹ_فیل._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہیماٹول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہائپٹل ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہرب._میڈ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہسٹ ۔_کالٹ__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہارٹک._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہوم__انٹرفیس_ٹیکنول__ج // کیٹیگری: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہوم__ ریسور._ مناگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہومانیت._ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہائڈرول._ انجین__ج // کیٹیگری: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہائیڈروول__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ہائپرٹرنس._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یمونول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ انڈیا_چیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ انڈ__ انجینئر_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ انڈ__منف._ انجین__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انفس_س۔سی__انٹرنیٹ_ٹیکنول__ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ انف.سیس._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ انف.سیس._ مناگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انفس_اسسٹ._بس._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انفیکٹ._ ڈیس._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انفلام ....
ہوں اوپن_انجور._چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انٹل ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انٹرنیٹ_سیکور__ج // کیٹیگری: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_وینواسٹ ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے ۔اگرک._فائنانس / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے_اگرک._ورے۔ / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے_اگرک._رییس۔ / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے۔ بائیو ٹکنالوج_بیوئنگ۔ / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ جے.بس._ڈیو۔ / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ جے.ایرتق._ج. / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے.
ہوں اوپن_ جے_میڈیا_ ماس_کمون۔ / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ جے ۔پلانٹ_س۔کی / زمرہ: علمی اور سائنسی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_لیک_رور_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لیگ._کولٹ__ج // کیٹیگری: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لا_ج. / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لیک._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ لائنر_ الجبر_ماتریکس_ٹیوری_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لائیوسٹ اسٹڈ_پروڈ_ٹیکنول__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لاجسٹ ۔صاف_چین_منگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_لنجیو.س۔سی__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ لئبر_ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ لینگ_کینسر_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میکروکون ۔_ مائکروائیکون._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مکریمول__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میگن._ ریسون._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ مناگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مار._ بائول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مار._ انجینئر_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ماس_کیمون._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میٹر۔
ہوں اوپن_متھ__فائنانس_جے. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_متھ__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_متھ__موڈل._اپیل._کمپٹ._ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میچ._الیکٹر__نگ__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میچ._ انجینئر_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میچ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ_آناٹ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ._چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ._حیات_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ._اید._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ_امام__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ__انفارم._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ.پھس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میڈ.سیس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_میٹ.سیس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:

No comments:

Post a Comment

Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres

ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...