Tuesday, June 1, 2021

Am. Open_Microbiol._J./Category:Research and Knowledge Publication academic journals

ہوں اوپن_میکرو بائول._ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مِن_مائنر_پیروسیس__ج_/ زمرہ: تحقیق اور علمی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ مینرل._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_موب._وائرل_ٹیکنول__ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_موڈ._ لنگ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_موڈل._کمپٹ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مول._ بائول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مول._میڈ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مول.س۔سی__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ میوزک_انسٹرم ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_مائکول۔
ہوں اوپن_ این جی او_ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نانو_کاربن_ٹیکنول_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نانوومیٹر۔ جے جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نومڈ__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نانوسی._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اٹاٹ پی آرڈ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نیٹ.س۔سی__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروبیئول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروچیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروینڈوکرونول ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروئیمجنگ_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیورول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروپسی چیفرما کول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروسی ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوروسورگ۔ جے جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نٹریک_آکسائڈ_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوکل._چیم._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوکل._نرجی_اننگ._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوکل._میڈ._ جے. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوکل.پارٹ_پحیس ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیوکل.ایس۔سی._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نومر__ایڈویو_میتھوڈس_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نورز_سیسی_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نٹر_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_نٹریسیٹیکلز_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیس._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آبسٹیٹ_جینکول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اوک اپ۔
ہوں اوپن_وسط_جنج__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اوسانگ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_وپر._ریس._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آفٹھلمول ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آپٹ__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ اورگ._کیم._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ اورنیتھول__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرتھوپ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آٹورینولرینگول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پییکنگ_ٹیور__ ​​جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_پین_مناگ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیالونٹول__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پراسیٹول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پارک۔٪ 27s_Dis._J. / زمرہ: تحقیق اور علم اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Pathol._J./ زمرہ: ریسرچ اور نالج اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیسینٹ_کونس__ج_/ زمرہ: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیڈیٹر ۔_میڈ._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیٹرولیم_جنج_ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیٹرولیم_گاس_سرور__ جے / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چارم._ فصلیں_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چارم__ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سرما اکنامکس_ہیلتھ_ ایکون._ جے / / زمرہ: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فرما کول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Phigs._J./ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_فیس._چیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پھس__متھ__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Physiol._J./ زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پلانٹ_جینیٹ۔ جے جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پلانٹ_س۔سی__جس / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پلاسما_پھس__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پلاسٹ_سورگ_ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پولٹیکل_سسی__ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_پولیم ۔_جنج__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پولیم.سیس._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے
ہوں اوپن_پروسیس_چیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پروسی_جنج__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پروسٹٹیٹ_کینسر_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_Proteom._J./ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیسچیاٹری_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سائکل ۔_ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Publ._J./ زمرہ: ریسرچ اور نالج اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ پبلک_ ہیلتھ_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پائرولیسس_ٹرم._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیوئل__کنٹرول_ جے. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کوانٹم_چیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کوانٹم_آئنف.سیس._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کوانٹم_پھس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_رادیو_اننگ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_رادیول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_رائیکونسٹر_کاسمیٹ.سورگ ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ریسائکل_ ریسور._ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں کھولیں_ بازآباد ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ریلیگینس_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ریموٹ_سینسز_ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ رینیو._نرجی_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_رینو_سسٹین._اختیار_ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_پیروتک صیغ._ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ریسورس._ ماحول__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ریسپیر._میڈ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ریوماٹول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ رسک_ج۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں کھلی_روبوٹکس_ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سےف_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علمی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_س۔سی_ایس__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ایس ایس سی_ٹیکنول._ جے / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سے_ٹیکنول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Sex._Med._J./ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سینگل_پروسیس__ج // کیٹیگری: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ نیند_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سمارٹ ہاؤس_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایس۔ایس. / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ایس ایس ایس ایس سی سی_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Sociol._J./ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_سافٹ ڈاٹ اینج ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن ساؤل_سسی__ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Spectrosc._J./ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_Spinal_Cord_J./ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اسپورٹ_میڈ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اسپورٹس_سکی_ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سٹیٹ_میتھ__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سٹیٹ.پھس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سٹیٹ.پرواباب__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:

No comments:

Post a Comment

Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres

ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...