Tuesday, June 1, 2021

Am. Open_Animal_Sci._J./Category:Research and Knowledge Publication academic journals

ہوں اوپن_ایمنل_سکی__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انٹروپول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اینٹیمکروب._جنٹ_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_انٹی آکسیڈ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل ۔_ اینال._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل._چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل ۔_جنگ ۔_جعتی / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل ۔_ انفارم__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل ۔_متھ__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایپل.س۔سی__ج // کیٹیگری: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آکواَک_فش._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_آرچول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرچٹ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ اریعہ_سٹیڈ ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرتھرائٹس_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرٹف._انٹل ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آتھرسکلر_ٹراومب__ج // کیٹیگری: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_حیطی ماحولیات
ہوں اوپن_آٹومیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_آٹوم._کنٹرول_حکوم_ج_ / زمرہ: تحقیقات اورمعلومات کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بینک._بس._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بینک._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیہوا.سیس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بائیوکیت_کیمپڈ__جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیوکیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیونینگ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیوفارم._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیول._ سیل_ڈیو._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیول._چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بائیو مارک ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیو میٹر ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائومڈ__نگ__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیومول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بیورسور.ٹیکنول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیوسیکیوریٹی_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیوسنز۔ جے جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بائیو ٹیکنول._ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ بون_ج۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بوٹ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بریسٹ_کینسر_ج. / زمرہ: ریسرچ اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بس__ڈیو۔_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بس._ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_بس_ٹیراڈ_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ کینسر_آمونوول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ کینسر_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کاربن_ڈائی آکسائیڈ_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کارڈیواوس ۔_ امیجنگ_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کارڈیواوس._میڈ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کارڈیواوس.ٹھوراک._سورگ__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیٹل ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_سیل_بائول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سیل_سینگل ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیرام.س۔سی__جنگ__جیسا / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیم._ بائومڈ__ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیم._نگ__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیم._جنم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیم ۔_ جے۔ / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیم.پی۔حیس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_چیمودور_ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کرومیٹوگر ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_کروموسف۔ جے جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_سرکل__ واسک ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیو__نگ__ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیو._میچ._ انجین__ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کلم__چینج_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کلین._کینسر_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کلین._چیم._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کلن_ٹیریل_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کوئل_سیسی_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کلوئڈ_سیسی__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کالیکل_کینسر_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کیمون._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ کامپلمنٹری_میڈ._ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کمپوت._اختیار_متھ__ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کپٹ ۔_کیو__نگ__ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کمپٹ ۔_الیکٹر_ انجینئر_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کپٹ ۔_ انجین_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کپٹ ۔_ لائبر_س۔سی__ج // کیٹیگری: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کمپوت._میچ._ انجین__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کپٹ۔
ہوں اوپن_کمپٹ.ٹیکنول._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کونڈینز__میٹر_پھس._ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کونف ۔پی آر او ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_کنزروزر.بیول._ج. / زمرہ: ریسرچ اور نالج پبلیکیشن تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کونسٹیر_بلڈ ۔ٹیکنول._ جے / / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کروسس_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_کریمینول._ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ کریٹ._ کیئر_میڈ ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ کرسٹل بلاگر_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ سائبرن_سیاست__ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈیموگ ۔_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈینٹ_ج_/ زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈرماٹول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈیس._جنج__جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یوڈ.سد.دوج__ٹیگری: ریسرچ اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈیوائسس_اسسٹ_ج_/ زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ذیابیطس_ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ڈیس._ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ڈریگ_ ڈیلیو._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ڈریگ_ ڈسکوو._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ ڈریگ_میتاب._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ڈریگ_ ریسائسٹ ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ ڈریگ_ساف۔ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرٹ_س۔سی__ج / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_آرتھک._جنگ_ج_ / زمرہ: مطالعہ اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایکول._ ماحول__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایکول._ جے / / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ایک۔انٹرپینشورش__ڈیو__ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جرائد:
ہوں اوپن_ایکن_ج_ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یڈکٹ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_الیکٹر_الیکٹرون__جنگ_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_ الیکٹروکیم ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_الیکٹران ۔_پٹاٹونک_میٹر ۔_ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_امیرگ._میڈ._ج. / زمرہ: مطالعہ اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_اینڈوکرونول ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یئرجی_کیمبسٹ._ جے۔ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یئرجی_ ایکون ۔_ جے / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یندرجی_انجینج_ج_ / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یئرجی_ ماحول__ج. / زمرہ: تحقیق اور علم کی اشاعت تعلیمی جریدے:
ہوں اوپن_یئرجی_پاور_ج. / زمرہ: تحقیق اور نالج کی اشاعت کے تعلیمی جریدے:

No comments:

Post a Comment

Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres

ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...