Saturday, August 14, 2021

Aston Down/Aston Down

Aston Down/Aston Down:

آسٹن ڈاؤن جنوبی مغربی انگلینڈ کے گلوسٹر شائر میں ہے ، منچین ہیمپٹن کے مشرق میں 2 + 12 میل (4 کلومیٹر) مشرق ، 6 میل (10 کلومیٹر) جنوب مشرق میں اور 7 میل (11 کلومیٹر) مغرب میں سیرنسٹر سے۔ قریب ترین بستی شمال مغرب میں 1 میل (1.6 کلومیٹر) چالفورڈ کا بڑا گاؤں ہے۔

Aston End/Aston End:

آسٹن اینڈ انگلینڈ کے ہرٹ فورڈ شائر میں ایک بستی ہے۔ یہ آسٹن کی سول پارش میں ہے۔ اس میں ایک پب اور قصائی کے ساتھ ساتھ چند مکانات بھی ہیں۔

Aston Events_Centre/Aston Arena:

آسٹن ایرینا ایک اندرونی کھیل اور ایونٹ کا مقام تھا جو برمنگھم ، انگلینڈ میں واقع ہے۔

آسٹن ایکسپریس وے/A38 (M) موٹروے:

A38 (M) ، جسے عام طور پر Aston Expressway کہا جاتا ہے ، برمنگھم ، انگلینڈ میں ایک موٹر وے ہے۔ یہ 2 میل (3.2 کلومیٹر) لمبا ہے اور اسے 24 مئی 1972 کو کھولا گیا تھا۔

Aston Eyre/Aston Eyre:

آسٹن آئیر انگلینڈ کے شاپشائر میں ایک بستی اور سول پارش ہے ، جو برجگورنتھ سے تقریبا miles چار میل مغرب میں ہے۔ اس علاقے میں کافی حد تک سبز جگہ ہے۔ ریڑھ کی ہڈی والی سڑک جو گاؤں کے بیچ سے گزرتی ہے B4368 ہے۔

آسٹن آئیر ، _شروپشائر/آسٹن آئیر:

آسٹن آئیر انگلینڈ کے شاپشائر میں ایک بستی اور سول پارش ہے ، جو برجگورنتھ سے تقریبا miles چار میل مغرب میں ہے۔ اس علاقے میں کافی حد تک سبز جگہ ہے۔ ریڑھ کی ہڈی والی سڑک جو گاؤں کے بیچ سے گزرتی ہے B4368 ہے۔

Aston Eyre_Hall/Aston Eyre Hall:

آسٹن آئیر ہال انگلینڈ کی کاؤنٹی شروپشائر ، برطانیہ کے برجگورنتھ کے قریب آسٹن آئیر میں ایک غیر محفوظ پتھروں کا گھر ہے۔ یہ گریڈ II* درج عمارت ہے۔

Aston FC/Aston FC:

آسٹن فٹ بال کلب انگلینڈ میں قائم ایک فٹ بال کلب ہے۔ کلب فی الحال برمنگھم اور ڈسٹرکٹ لیگ ڈویژن ون کے ممبر ہیں۔

ایسٹن ایف ایم/بگ سٹی ریڈیو:

بگ سٹی ریڈیو ایک برطانوی کمیونٹی ریڈیو اسٹیشن ہے جو آسٹن ، برمنگھم میں واقع ہے۔ اسٹیشن ، جس کی ملکیت اور مرفین میوزک انٹرنیشنل ہے ، آسٹن اور آس پاس کے علاقوں میں 89.1FM ، ڈی اے بی اور آن لائن اسٹیشن کی ویب سائٹ اور موبائل ایپس کے ذریعے نشر کرتا ہے۔

آسٹن فیلڈز/آسٹن فیلڈز:

آسٹن فیلڈز ، برومسگروو ، وورسٹر شائر ، برطانیہ کا ایک گاؤں ہے۔ یہ برومسگروو کے جنوب میں واقع ہے اور برومسگروے ریلوے اسٹیشن کا مقام ہے۔ یہ Bromsgrove ریلوے کاموں کا مقام تھا ، جو 1841 میں قائم کیا گیا تھا ، جو کہ برمنگھم اور گلوسٹر ریلوے کے لیے بحالی کی سہولت تھی۔ کام 1964 میں بند ہوا۔

Aston Fields_Middle_School/Bromsgrove:

برومسروو انگلینڈ کے شہر وورسٹر شائر کا ایک قصبہ ہے ، جو کہ ورسیسٹر سے 16 میل (26 کلومیٹر) شمال مشرق اور برمنگھم سٹی سینٹر سے 13 میل (21 کلومیٹر) جنوب مغرب میں واقع ہے۔ 2001 میں اس کی آبادی 29،237 تھی۔ برومسگروو بڑے برومسگروو ضلع کا مرکزی قصبہ ہے۔ قرون وسطی میں یہ ایک چھوٹا بازار تھا۔ بنیادی طور پر ابتدائی دور میں کپڑا تیار کرنا۔ اٹھارویں اور انیسویں صدی میں یہ کیل بنانے کا ایک بڑا مرکز بن گیا۔

Aston Firs/Burbage Wood اور Aston Firs:

بربج ووڈ اور آسٹن فرس خاص سائنسی دلچسپی لیسٹر شائر کی 51.1 ہیکٹر حیاتیاتی سائٹ ہے۔

Aston Flamville/Aston Flamville:

آسٹن فلیم ویل انگلینڈ کے لیسٹر شائر میں بلیبی ضلع کا ایک گاؤں اور سول پارش ہے۔ یہ ہنکلے کے قریب واقع ہے ، لیکن M69 کے دوسری (مشرقی) طرف۔ اس کی آبادی 150 ہے اور اس کے نتیجے میں پیرش کونسل کی بجائے پیرش میٹنگ ہوتی ہے۔ 2011 کی مردم شماری میں آبادی بڑھ کر 311 ہوگئی۔

آسٹن فلیم ویل ، لیسٹر شائر/آسٹن فلیم ویل:

آسٹن فلیم ویل انگلینڈ کے لیسٹر شائر میں بلیبی ضلع کا ایک گاؤں اور سول پارش ہے۔ یہ ہنکلے کے قریب واقع ہے ، لیکن M69 کے دوسری (مشرقی) طرف۔ اس کی آبادی 150 ہے اور اس کے نتیجے میں پیرش کونسل کی بجائے پیرش میٹنگ ہوتی ہے۔ 2011 کی مردم شماری میں آبادی بڑھ کر 311 ہوگئی۔

Aston Flamville_Manor/Aston Flamville Manor:

آسٹن فلیم ول مینور لیسٹر شائر کے گاؤں آسٹن فلیم ویل کا ایک مکان ہے۔ گھر کے سامنے 18 ویں صدی میں دوبارہ تعمیر کیا گیا تھا ، جس میں پانچ خلیج اور دو منزلہ تھے۔

Aston Fortuin/Aston Fortuin:

آسٹن بریڈ فورٹون ریاستہائے متحدہ میں میجر لیگ رگبی (ایم ایل آر) کے یوٹا واریرز کے لیے جنوبی افریقہ کے رگبی یونین کے کھلاڑی ہیں۔ اس کی باقاعدہ پوزیشن لاک ہے۔

آسٹن فرانسس/آسٹن فرانسس:

آسٹن فرانسس جارجیا کے تبلیسی میں میگا کے لیے ایک امریکی باسکٹ بال کھلاڑی ہے۔ اس نے وہٹن کالج میں تین سیزن تک کالج باسکٹ بال کھیلا ، جہاں اس نے اپنے سینئر سیزن میں این سی اے اے کے سرکردہ 34.3 پوائنٹس فی گیم کے اوسط کے بعد بییو فرانسس ایوارڈ جیتا۔ فرانسس اس سے قبل ٹائلر جونیئر کالج کے لیے کھیل چکا تھا۔

Aston Francis_Barrett/Aston "Family Man" Barrett:

آسٹن فرانسس بیریٹ ، جسے اکثر " فیملی مین " یا مختصر طور پر " فیمز " کہا جاتا ہے ، جمیکا کے ایک ریٹائرڈ موسیقار اور رستافرین ہیں۔

Aston Greathead/Aston Greathead:

آسٹن ویاٹ گریٹ ہیڈ نیوزی لینڈ کا ایک فنکار تھا۔ وہ ولیم جان ایڈون گریٹ ہیڈ اور جین گریٹ ہیڈ کے پانچ بچوں میں سے دوسرا نیپیئر میں پیدا ہوا ، لیکن یہ خاندان جلد ہی تیمارو منتقل ہو گیا۔ آسٹن گریٹ ہیڈ نے ویماتایتائی پرائمری اسکول میں تعلیم حاصل کی ، جہاں اس کی درسی کتابوں کے سرورق اور صفحے کے حاشیے پر اس کی ڈرائنگ اسکول کے سالانہ کتابوں کی فروخت میں ساتھی طلباء نے ڈھونڈ لی۔ اس نے کبھی آرٹ کے اسباق حاصل نہیں کیے ، لیکن مکمل طور پر خود سکھایا گیا تھا ، ابتدائی عمر سے ہی اس نے اپنی فطری صلاحیتوں کو فروغ دیا۔ ایک ابتدائی آرٹ مقابلے میں ، ججوں کو یقین نہیں تھا کہ جو کام اس نے پیش کیا ہے وہ اس کا اپنا ہے ، اس لیے اسے ایک کمرے میں صرف ایک پنسل اور کاغذ کے ساتھ بند کر دیا گیا تاکہ ایسا کام کیا جائے جس سے ججز حیران رہ جائیں۔

آسٹن گروپ/آسٹن گروپ:

ایسٹن گروپ تنظیمی محققین کے ایک گروپ کا عہدہ ہے جس نے ڈریک ایس پگ کی قیادت میں 1961 اور 1970 کے درمیان اپنی تحقیق کی۔ سرکاری نام برمنگھم کالج آف ایڈوانسڈ ٹیکنالوجی کا انڈسٹریل ایڈمنسٹریشن ریسرچ یونٹ تھا .اور 2014 میں سیلز میں کمی کے بعد گروپ کی آمدنی 9.8٪ کم ہوئی ... (یوکے) لمیٹڈ ، سالانہ آمدنی. 21.79 ملین امریکی ڈالر 2019 کے لیے۔ سابقہ ​​تجزیوں کے برعکس 'جو کہ خصوصیات کے بائنری عوامل پر مبنی تھے - جیسے موجودگی بمقابلہ عدم موجودگی - گروپ نے سپیکٹرم کو مسلسل جہتوں تک بڑھایا اور اپنے تحقیقی موضوع کا زیادہ مختلف نظریہ حاصل کیا۔

آسٹن ہال/آسٹن ہال:

آسٹن ہال ایک گریڈ اول درج ہے جس میں جیکوبین ہاؤس آسٹن ، برمنگھم ، انگلینڈ میں بنایا گیا ہے ، جسے جان تھورپے نے ڈیزائن کیا تھا اور 1618 اور 1635 کے درمیان تعمیر کیا گیا تھا۔

Aston Hall، _Aston-on-Trent/Aston Hall، Aston-on-Trent:

آسٹن ہال 18 ویں صدی کا ایک کنٹری ہاؤس ہے ، جو اب رہائشی اپارٹمنٹس میں تبدیل ہو گیا ہے ، ایسٹون آن ٹرینٹ ، ڈربی شائر میں۔ یہ گریڈ II* درج عمارت ہے۔

Aston Hall، _Aston_upon_Trent/Aston Hall، Aston-on-Trent:

آسٹن ہال 18 ویں صدی کا ایک کنٹری ہاؤس ہے ، جو اب رہائشی اپارٹمنٹس میں تبدیل ہو گیا ہے ، ایسٹون آن ٹرینٹ ، ڈربی شائر میں۔ یہ گریڈ II* درج عمارت ہے۔

آسٹن ہال ، _ ڈربی شائر/آسٹن ہال ، آسٹن آن ٹرینٹ:

آسٹن ہال 18 ویں صدی کا ایک کنٹری ہاؤس ہے ، جو اب رہائشی اپارٹمنٹس میں تبدیل ہو گیا ہے ، ایسٹون آن ٹرینٹ ، ڈربی شائر میں۔ یہ گریڈ II* درج عمارت ہے۔

آسٹن ہال ، _ یارکشائر/آسٹن ہال ، یارکشائر:

ایسٹن ہال ساؤتھ یارکشائر کے گاؤں آسٹن میں ایک سابقہ ​​انگریزی کنٹری ہاؤس ہے۔ یہ اب ایک ہوٹل ہے ، اور گریڈ II* درج عمارت ہے۔

Aston Hall_ (disambiguation)/Aston Hall (disambiguation):

آسٹن ہال انگلینڈ کے برمنگھم کے آسٹن میں ایک جیکبین عمارت ہے۔

Aston Hall_Hospital/Aston Hall ، Aston-on-Trent:

آسٹن ہال 18 ویں صدی کا ایک کنٹری ہاؤس ہے ، جو اب رہائشی اپارٹمنٹس میں تبدیل ہو گیا ہے ، ایسٹون آن ٹرینٹ ، ڈربی شائر میں۔ یہ گریڈ II* درج عمارت ہے۔

Aston Heath/Aston Heath:

آسٹن ہیتھ ڈربی شائر ، انگلینڈ کا ایک علاقہ ہے۔ یہ سڈبری سے 1 میل مشرق میں A50 روڈ کے قریب واقع ہے۔ اس کا نام آسٹن ، 1 میل جنوب مغرب میں ہے۔ 2011 کی مردم شماری میں لی گئی آبادی کی تفصیلات سڈبری ، ڈربی شائر کی سول پارش میں شامل ہیں۔

آسٹن ہل/آسٹن ہل ماؤنٹین بائیک ایریا:

آسٹن ہل بائیک پارک چیلٹن ہلز کے کنارے پر وینڈوور ووڈس سے ملحق ہے ، آسٹن کلنٹن ، بکنگھم شائر کے اوپر۔

Aston Hill_Mountain_Bike_Area/Aston Hill Mountain Bike Area:

آسٹن ہل بائیک پارک چیلٹن ہلز کے کنارے پر وینڈوور ووڈس سے ملحق ہے ، آسٹن کلنٹن ، بکنگھم شائر کے اوپر۔

Aston Hill_cutting/Aston Rowant Cutting:

آسٹن روونٹ کٹنگ آکسفورڈ شائر میں آسٹن روونٹ کے جنوب میں خصوصی سائنسی دلچسپی کا 3.5 ہیکٹر (8.6 ایکڑ) ارضیاتی مقام ہے۔ یہ جیولوجیکل کنزرویشن ریویو سائٹ ہے۔

Aston Hippodrome/Aston Hippodrome:

آسٹن ہپپوڈوم ، جسے دی ہپ بھی کہا جاتا ہے ، انگلینڈ کے برمنگھم کے آسٹن علاقے کا ایک مشہور تھیٹر تھا۔

آسٹن ہاؤس/آسٹن ہاؤس:

آسٹن ہاؤس 17 ویں صدی کی ایک نمایاں رہائش گاہ تھی جس میں بڑی پارک لینڈ تھی جو کہ آسٹن ، ہرٹ فورڈ شائر ، یوکے میں پارش چرچ کے سامنے واقع تھی۔ اس گھر کو 1961 میں اسٹیونج نیو ٹاؤن ڈویلپمنٹ کارپوریشن نے اس کے ابتدائی ہیڈکوارٹر کے طور پر قبضے کے بعد مسمار کر دیا تھا۔ یہ سائٹ 1939 میں آرتھر یومنس کے آخری مالک کی یاد میں تیار کی گئی تھی اور اسے یومنس ڈرائیو کا نام دیا گیا تھا جب اسے وار آفس نے طلب کیا تھا۔ ملحقہ پارک لینڈ اپریل 1980 میں اسٹیونج گالف اور کانفرنس سینٹر بن گیا۔

Aston Ignatius_Chichester/Aston Chichester:

ایسٹن اگناٹیوس سیبسٹین جوزف چیچسٹر ، ایس جے سیلیسبری کا پہلا رومن کیتھولک آرچ بشپ تھا۔

Aston Ingham/Aston Ingham:

آسٹن انگھم انگلینڈ کے جنوب مشرقی ہیرفورڈ شائر کا ایک گاؤں ہے ، نیوینٹ کے قریب اور روس آن وائی سے 7 میل (11 کلومیٹر) مشرق میں۔ 2011 کی مردم شماری کے وقت گاؤں کی آبادی 398 تھی

آسٹن انگھم ، _ ہیفورڈ شائر/آسٹن انگھم:

آسٹن انگھم انگلینڈ کے جنوب مشرقی ہیرفورڈ شائر کا ایک گاؤں ہے ، نیوینٹ کے قریب اور روس آن وائی سے 7 میل (11 کلومیٹر) مشرق میں۔ 2011 کی مردم شماری کے وقت گاؤں کی آبادی 398 تھی

Aston Inn/Aston Inn:

Aston Inn ، جسے Ratner Residence بھی کہا جاتا ہے ، ایک تاریخی سرائے ہے جو انڈیاناپولیس ، میریون کاؤنٹی ، انڈیانا میں واقع ہے۔ یہ 1852 میں تعمیر کیا گیا تھا ، اور یہ ایک دو منزلہ ، یونانی احیاء طرز کی اینٹ ہے جس میں ایک منزلہ ابتدائی اضافہ ہے۔ اس کی سائیڈ گیبل چھت ہے اور اس میں جنوبی بلندی پر دو منزلہ گیلری ہے۔ یہ گھر 1850 کی دہائی میں ایک مختصر مدت کے لیے اسٹیج کوچ کے طور پر استعمال ہوتا تھا۔

آسٹن انٹرنیشنل/جزیرہ نما بین الاقوامی:

آرکی پیلاگو انٹرنیشنل ، جو پہلے ایسٹن انٹرنیشنل کے نام سے جانا جاتا تھا ، جنوب مشرقی ایشیا میں ایک مکمل سروس ہوٹل مینجمنٹ چین ہے ، اور خاص طور پر انڈونیشیا میں سب سے بڑا۔ آرکی پیلاگو انٹرنیشنل 1997 میں جنوب مشرقی ایشیائی مارکیٹ میں داخل ہوا اور اس کا ایک بنیادی پورٹ فولیو ہے جس میں 200 سے زائد پراپرٹیز ہیں جن میں ہوٹل ، کونڈوٹل ، ریزورٹس ، سروسڈ اپارٹمنٹس اور بوتیک ولا ریزورٹس شامل ہیں ، جن میں سے 150 سے زائد کام کر رہے ہیں ، اور 100 مزید ہوٹل زیر تعمیر ہیں۔

Aston Jay_Oxborough/Aston Oxborough:

آسٹن جے آکسبرو ایک انگریزی پیشہ ور فٹ بالر ہے جو پریمیئر لیگ کلب نورویچ سٹی کے لیے گول کیپر کی حیثیت سے کھیلتا ہے۔ وہ اس سے قبل انڈر 16 اور انڈر 17 کے لیے انگلینڈ کی نمائندگی کر چکے ہیں۔

آسٹن جنکشن/آسٹن جنکشن:

آسٹن جنکشن نہر جنکشن کا نام ہے جہاں ڈگبیتھ برانچ کینال ختم ہوتی ہے اور برمنگھم اور فیزلی کینال کو آسٹن ، برمنگھم ، انگلینڈ کے قریب سے ملتی ہے۔

Aston Juxta_Mondrum/Aston juxta Mondrum:

آسٹن جکسٹا مونڈرم ایک گاؤں اور شہری پارش ہے جو چیشائر ایسٹ کی وحدانی اتھارٹی اور چشائر ، انگلینڈ کی رسمی کاؤنٹی میں ہے۔ یہ نانٹ وچ سے تقریبا four چار میل شمال میں ہے۔ سول پارش میں ورلسٹن گاؤں کا حصہ بھی شامل ہے۔

Aston Kajara/Aston Kajara:

آسٹن کجارا یوگنڈا کے وکیل اور سیاستدان ہیں۔ وہ یوگنڈا کی کابینہ میں نجکاری کے موجودہ وزیر خزانہ ہیں۔ انہیں 27 مئی 2011 کو اس عہدے پر تعینات کیا گیا تھا۔ اس سے پہلے ، 16 فروری 2009 سے 1 مارچ 2015 تک ، انہوں نے سرمایہ کاری کے لیے ریاستی وزیر خزانہ کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔ وہ منتخب رکن پارلیمنٹ (MP) بھی ہیں ، جو Mwenge County South Kyenjojo District کی نمائندگی کرتے ہیں۔ انہوں نے 2001 سے 2006 تک اور 2011 سے اب تک پارلیمنٹ میں اس حلقے کی نمائندگی کی ہے۔

ایسٹن نائٹس/سی بورڈ فٹ بال لیگ:

سی بورڈ فٹ بال لیگ ایک معمولی امریکی فٹ بال لیگ تھی جو 1971 سے 1974 تک چلتی تھی۔ ورلڈ فٹ بال لیگ کے قیام کے نتیجے میں یہ 1974 کے سیزن کے دوران تہہ ہو گئی ، جس نے لیگ کو ٹیلنٹ سے محروم کر دیا۔

Aston Le_Walls/Aston le Walls:

آسٹن لی والز انگلینڈ کے مغربی نارتھمپٹن ​​شائر کا ایک گاؤں اور سول پارش ہے جو آکسفورڈ شائر کی سرحد کے قریب ہے۔ گاؤں آکسفورڈ شائر میں بنبری سے تقریبا 9 9 میل (14.5 کلومیٹر) شمال میں ، اور داوینٹری کے 10 میل (16.1 کلومیٹر) جنوب میں ہے۔ پڑوسی دیہات چیپنگ وارڈن ، لوئر بوڈنگٹن اپر بوڈنگٹن اور بائی فیلڈ ہیں۔ 2001 کی مردم شماری کے مطابق گاؤں کی آبادی 334 تھی جو 2011 کی مردم شماری میں 293 رہ گئی۔

آسٹن لی/ایلس ڈہل:

ایلس ڈہل ایک انگریزی موسیقار اور ناول نگار تھیں۔ وہ 1872 میں کنسرٹ پیانوادک بننے سے مصنف بن گئی - موسیقی کے جائزے ، کچھ 50 ناول اور کئی دوسری کتابیں۔

آسٹن لوئر گراؤنڈز/ولا پارک:

ولا پارک آسٹن ، برمنگھم ، انگلینڈ میں ایک فٹ بال اسٹیڈیم ہے ، جس میں بیٹھنے کی گنجائش 42،749 ہے۔ یہ 1897 سے پریمیئر لیگ سائیڈ آسٹن ولا کا گھر رہا ہے۔ گراؤنڈ وٹن اور آسٹن دونوں ریلوے اسٹیشنوں سے ایک میل سے بھی کم فاصلے پر ہے اور اس نے سینئر سطح پر سولہ انگلینڈ انٹرنیشنلز کی میزبانی کی ہے ، پہلی 1899 میں اور سب سے حالیہ 2005 میں۔ پارک نے 55 ایف اے کپ سیمی فائنل کی میزبانی کی ہے جو کسی بھی دوسرے اسٹیڈیم سے زیادہ ہے۔

Aston Magna/Aston Magna:

آسٹن میگنا ایک بستی ہے جو انگلینڈ کے شمالی گلوسٹر شائر میں فوسے وے کے قریب مورٹن ان مارش اور شپسٹن آن سٹور کے درمیان واقع ہے۔ یہ بلاکلے کے سول پارش اور چرچ آف انگلینڈ پارش کا حصہ بنتا ہے جس میں گلوسٹر کے علاقے میں آسٹن میگنا ہے۔ آسٹن میگنا چرچ خود بند ہے اور اب ایک نجی گھر بناتا ہے۔

Aston Manor/Aston Manor:

آسٹن منور 19 ویں صدی سے 1911 کے دوران وارک شائر کا ایک مقامی حکومتی ضلع تھا جو اب شمالی برمنگھم ہے ، جب اسے برمنگھم میں شامل کیا گیا۔

Aston Manor ، _Kempton_Park/Aston Manor ، Kempton Park:

آسٹن منور جنوبی افریقہ کے صوبہ گوٹینگ میں کیمپٹن پارک کا رہائشی نواحی علاقہ ہے۔

آسٹن منور_ (یوکے_پارلیمنٹ_کونسٹیٹوینسی)/آسٹن منور (یوکے پارلیمنٹ حلقہ):

آسٹن منور برطانیہ کی پارلیمنٹ کے ہاؤس آف کامنز کا ایک حلقہ تھا۔ یہ 1885 سے 1918 تک موجود تھا ، اور پہلے ماضی کے بعد کے انتخابی نظام کے ذریعے ایک رکن پارلیمنٹ (ایم پی) منتخب ہوا۔

Aston Manor_Academy/Aston Manor Academy:

آسٹن منور اکیڈمی ایک تعلیمی سیکنڈری اسکول ہے اور اکیڈمی کی حیثیت کے ساتھ چھٹا فارم ہے ، جو برمنگھم ، انگلینڈ کے آسٹن علاقے میں واقع ہے۔

Aston Manor_Brewery/Aston Manor Cider:

آسٹن منور سائڈر انگلینڈ کے برمنگھم کے آسٹن میں ایک سابقہ ​​بریوری اور موجودہ سائڈر بنانے والی اور بوتلنگ کمپنی ہے۔ بیئر بریوری کے طور پر شروع ہونے کے بعد ، کمپنی اب خصوصی طور پر سائڈر اور پیری تیار کرتی ہے۔ 2008 میں یہ مارکیٹ شیئر کے لحاظ سے برطانیہ کی تیسری بڑی سائڈر کمپنی تھی اور دنیا کی چوتھی بڑی کمپنی تھی۔ اگست 2018 میں اعلان کیا گیا کہ آسٹن منور سائڈر فرانسیسی کوآپریٹو ایگریئل نے حاصل کر لیا ہے۔

Aston Manor_Cider/Aston Manor Cider:

آسٹن منور سائڈر انگلینڈ کے برمنگھم کے آسٹن میں ایک سابقہ ​​بریوری اور موجودہ سائڈر بنانے والی اور بوتلنگ کمپنی ہے۔ بیئر بریوری کے طور پر شروع ہونے کے بعد ، کمپنی اب خصوصی طور پر سائڈر اور پیری تیار کرتی ہے۔ 2008 میں یہ مارکیٹ شیئر کے لحاظ سے برطانیہ کی تیسری بڑی سائڈر کمپنی تھی اور دنیا کی چوتھی بڑی کمپنی تھی۔ اگست 2018 میں اعلان کیا گیا کہ آسٹن منور سائڈر فرانسیسی کوآپریٹو ایگریئل نے حاصل کر لیا ہے۔

Aston Manor_Road_Transport_Museum/Aston Manor روڈ ٹرانسپورٹ میوزیم:

آسٹن منور روڈ ٹرانسپورٹ میوزیم ، جسے الڈرج ٹرانسپورٹ میوزیم بھی کہا جاتا ہے ، الڈرج ، والسال ، انگلینڈ میں ایک آزاد ٹرانسپورٹ میوزیم ہے۔ دسمبر 2011 تک میوزیم نے برمنگھم کے ایسٹون ضلع میں سابقہ ​​برمنگھم کارپوریشن ٹرام ویز وٹن ٹرام ڈپو پر قبضہ کر لیا ، جو ایک رجسٹرڈ چیریٹی کے زیر انتظام ہے۔

Aston Manor_School/Aston Manor Academy:

آسٹن منور اکیڈمی ایک تعلیمی سیکنڈری اسکول ہے اور اکیڈمی کی حیثیت کے ساتھ چھٹا فارم ہے ، جو برمنگھم ، انگلینڈ کے آسٹن علاقے میں واقع ہے۔

Aston Manor_Transport_Museum/Aston Manor روڈ ٹرانسپورٹ میوزیم:

آسٹن منور روڈ ٹرانسپورٹ میوزیم ، جسے الڈرج ٹرانسپورٹ میوزیم بھی کہا جاتا ہے ، الڈرج ، والسال ، انگلینڈ میں ایک آزاد ٹرانسپورٹ میوزیم ہے۔ دسمبر 2011 تک میوزیم نے برمنگھم کے ایسٹون ضلع میں سابقہ ​​برمنگھم کارپوریشن ٹرام ویز وٹن ٹرام ڈپو پر قبضہ کر لیا ، جو ایک رجسٹرڈ چیریٹی کے زیر انتظام ہے۔

آسٹن مارٹن/آسٹن مارٹن:

آسٹن مارٹن لگونڈا ایک برطانوی آزاد کارخانہ دار ہے جو لگژری اسپورٹس کاروں اور عظیم الشان سیاحوں کو تیار کرتی ہے۔ اس کے پیشرو کی بنیاد 1913 میں لیونل مارٹن اور رابرٹ بامفورڈ نے رکھی تھی۔ ڈیوڈ براؤن کے ذریعہ 1947 سے چلائی گئی ، یہ 1950 اور 1960 کی دہائی میں مہنگی گرینڈ ٹورنگ کاروں سے وابستہ ہوگئی ، اور 1964 کی فلم گولڈ فنگر میں ڈی بی 5 ماڈل کے استعمال کے بعد خیالی کردار جیمز بانڈ کے ساتھ۔ ان کی اسپورٹس کاروں کو برطانوی ثقافتی آئیکون کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ آسٹن مارٹن نے 1982 سے پرنس آف ویلز کو موٹر کاروں کے خریدار کے طور پر رائل وارنٹ دیا ہے ، اور 53 ممالک میں 160 سے زیادہ کار ڈیلرشپ ہے ، جس سے یہ ایک عالمی آٹوموبائل برانڈ بن گیا ہے۔ کمپنی لندن اسٹاک ایکسچینج میں تجارت کی جاتی ہے اور FTSE 250 انڈیکس کا ایک جزو ہے۔ 2003 میں اسے بین الاقوامی تجارت میں شاندار شراکت کے لیے انٹرپرائز کے لیے ملکہ ایوارڈ ملا۔ کمپنی اپنی تاریخ میں سات بار دیوالیہ ہوچکی ہے۔

Aston Martin_ (Formula_One)/Aston Martin in Formula One:

آسٹن مارٹن ایک برطانوی کار ساز کمپنی ہے جس نے فارمولا ون میں مختلف شکلوں میں حصہ لیا ہے۔ کمپنی نے سب سے پہلے 1959 کے سیزن کے دوران فارمولا ون میں حصہ لیا جہاں انہوں نے اپنے انجن کا استعمال کرتے ہوئے DBR4 چیسیس کو ڈیبیو کیا لیکن یہ کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہی۔ انہوں نے 1960 کے سیزن میں خراب کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھا ، ایک بار پھر کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہے۔ اس کے نتیجے میں ، ایسٹن مارٹن نے 1960 کے بعد فارمولا ون چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

Aston Martin_177/Aston Martin One-77:

آسٹن مارٹن ون 77 ایک دو دروازوں والی ، دو نشستوں والی فلیگ شپ اسپورٹس کار ہے جو برطانوی کار ساز کمپنی آسٹن مارٹن نے بنائی ہے۔ یہ گاڑی سب سے پہلے 2008 کے پیرس موٹر شو میں دکھائی گئی تھی ، حالانکہ یہ پورے شو میں زیادہ تر "سیویل رو ٹیلرڈ سکرٹ" سے ڈھکی ہوئی تھی۔ یہ 2009 کے جنیوا موٹر شو ، اور 2011 کے آغاز سے ترسیل میں مکمل طور پر سامنے آیا تھا۔

Aston Martin_2-Litre_Sports/Aston Martin 2-Liter Sports:

آسٹن مارٹن 2-لیٹر اسپورٹس ایک اسپورٹس کار تھی جو آسٹن مارٹن نے 1948 سے 1950 تک فروخت کی تھی۔ یہ نئے مالک ڈیوڈ براؤن کے ماتحت کمپنی کی پہلی پروڈکٹ تھی اور اسے ماضی میں ڈی بی ون کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ گاڑی 1948 کے لندن موٹر شو میں شروع ہوئی اور یہ آسٹن مارٹن ایٹم پروٹو ٹائپ پر مبنی تھی۔ صرف 15 فروخت ہوئے۔

Aston Martin_AM-RB_001/Aston Martin Valkyrie:

آسٹن مارٹن والکیری ایک محدود پروڈکشن ہائبرڈ اسپورٹس کار ہے جو باہمی تعاون سے برطانوی آٹوموبائل مینوفیکچررز آسٹن مارٹن ، ریڈ بل ریسنگ ایڈوانسڈ ٹیکنالوجیز اور کئی دیگر نے بنائی ہے۔

Aston Martin_AM-RB_003/Aston Martin Valhalla:

آسٹن مارٹن والہالہ ایک آنے والی مڈ انجن اسپورٹس کار ہے جو برطانوی صنعت کار آسٹن مارٹن نے ریڈ بل ریسنگ کے تعاون سے تیار کی ہے۔ اس کار کا مقصد فلیگ شپ والکیری ٹریک فوکسڈ اسپورٹس کار کے نیچے بیٹھنا ہے اور اس کا مقصد روز مرہ کی کار کے طور پر زیادہ استعمال کے قابل ہونا ہے۔

Aston Martin_AMB_001/Aston Martin AMB 001:

آسٹن مارٹن AMB 001 ایک اسپورٹس موٹرسائیکل ہے جو برطانوی صنعت کار آسٹن مارٹن نے 2020 سے تیار کی ہے۔ یہ آسٹن مارٹن کی پہلی موٹرسائیکل ہے۔

Aston Martin_AMR-1/Aston Martin AMR1:

آسٹن مارٹن AMR1 ایک گروپ سی فارمولا ریسنگ کار تھی جو 1989 میں کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن کے لیے تیار کی گئی تھی۔ اس نے 1989 ورلڈ اسپورٹس پروٹو ٹائپ چیمپئن شپ اور 1989 24 گھنٹے آف لی میں حصہ لیا۔

Aston Martin_AMR-One/Aston Martin AMR-One:

آسٹن مارٹن اے ایم آر ون ایک لی مینز پروٹو ٹائپ اسپورٹس کار تھی جو پروڈرائیو کے آسٹن مارٹن ریسنگ بازو نے بنائی تھی۔ کار آسٹن مارٹن DBR1-2 کی جانشین تھی۔

Aston Martin_AMR1/Aston Martin AMR1:

آسٹن مارٹن AMR1 ایک گروپ سی فارمولا ریسنگ کار تھی جو 1989 میں کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن کے لیے تیار کی گئی تھی۔ اس نے 1989 ورلڈ اسپورٹس پروٹو ٹائپ چیمپئن شپ اور 1989 24 گھنٹے آف لی میں حصہ لیا۔

Aston Martin_AMR2/Aston Martin AMR1:

آسٹن مارٹن AMR1 ایک گروپ سی فارمولا ریسنگ کار تھی جو 1989 میں کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن کے لیے تیار کی گئی تھی۔ اس نے 1989 ورلڈ اسپورٹس پروٹو ٹائپ چیمپئن شپ اور 1989 24 گھنٹے آف لی میں حصہ لیا۔

Aston Martin_AMR21/Aston Martin AMR21:

آسٹن مارٹن AMR21 ایک فارمولا ون ریسنگ کار ہے جسے 2021 فارمولا ون ورلڈ چیمپئن شپ میں حصہ لینے کے لیے آسٹن مارٹن فارمولا ون ٹیم نے ڈیزائن اور تیار کیا ہے۔ یہ پہلی کار ہے جو واپس آنے والی آسٹن مارٹن ٹیم نے داخل کی ہے۔ یہ گاڑی سیبسٹین ویٹل اور لانس سٹرول چلا رہے ہیں۔ ویٹل ، جس نے ٹورو روسو میں اپنے دنوں سے اپنی کاروں کے نام رکھنے کی عادت ڈالی ہے ، نے 1962 کی جیمز بانڈ فلم ڈاکٹر نمبر میں ارسولا اینڈرس کے کردار کے حوالے سے اپنی گاڑی کا نام "ہنی رائڈر" رکھا۔

Aston Martin_AMR3/Aston Martin AMR1:

آسٹن مارٹن AMR1 ایک گروپ سی فارمولا ریسنگ کار تھی جو 1989 میں کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن کے لیے تیار کی گئی تھی۔ اس نے 1989 ورلڈ اسپورٹس پروٹو ٹائپ چیمپئن شپ اور 1989 24 گھنٹے آف لی میں حصہ لیا۔

Aston Martin_Asia_Cup/Aston Martin Asia Cup:

آسٹن مارٹن ایشیا کپ (AMAC) دنیا کا پہلا ایسٹن مارٹن ون میک سیریز ہے۔ تمام ڈرائیور ایک جیسی Aston Martin V8 Vantage N24 ریس کاروں میں AMAC ٹائٹل کے لیے مقابلہ کریں گے۔

Aston Martin_Atom/Aston Martin Atom:

آسٹن مارٹن ایٹم ایک پروٹو ٹائپ آٹوموبائل ہے جو آسٹن مارٹن (AM) نے بنایا ہے۔ کار کی تعمیر 1939 میں شروع ہوئی اور 1940 میں مکمل ہوئی۔ ایٹم اب تک بننے والی پہلی مکمل طور پر فعال تصوراتی کاروں میں سے ایک ہے۔ آسٹن مارٹن نے ایٹم کے ساتھ کئی نئی ٹیکنالوجیز دریافت کیں ، اور اس کا چیسس ڈیزائن 1950 کی دہائی کے آخر تک AM کے جنگ کے بعد کے ماڈلز کے استعمال کردہ پلیٹ فارم کی بنیاد تھا۔

Aston Martin_Bulldog/Aston Martin Bulldog:

آسٹن مارٹن بلڈوگ ، جسے ولیم ٹاؤنز نے اسٹائل کیا ہے ، ایک برطانوی ، ایک دور کی تصوراتی گاڑی ہے جو آسٹن مارٹن نے 1979 میں تیار کی تھی۔ اس پروجیکٹ کا کوڈ نام DP K901 تھا۔ ابتدائی طور پر ، 15-25 کاروں کی پیداوار کی منصوبہ بندی کی گئی تھی ، لیکن اس منصوبے کو بہت مہنگا سمجھا گیا اور صرف ایک ہی تعمیر کی گئی۔

Aston Martin_CC100/Aston Martin CC100:

آسٹن مارٹن CC100 اسپیڈسٹر ایک تصوراتی کار ہے جو برطانوی کار کمپنی آسٹن مارٹن نے اپنی 100 ویں سالگرہ منانے کے لیے تیار کی ہے ، جس کا اعلان مئی 2013 میں ADAC زیورخ 24 گھنٹے نوربرگنگ ریس میں کیا گیا تھا۔ صرف دو تیار کیے گئے اور دونوں انتہائی وفادار گاہکوں کو فروخت کیے گئے۔ مالکان میں سے ایک اسے اپنے نجی ذخیرے میں رکھنے کا ارادہ رکھتا ہے ، جبکہ دوسری کار کے مالک نے ریگولیٹری منظوری حاصل کرنے کا ارادہ کیا ہے تاکہ اسے عوامی سڑکوں پر چلایا جا سکے۔

Aston Martin_Cognizant/Aston Martin فارمولا ون میں:

آسٹن مارٹن ایک برطانوی کار ساز کمپنی ہے جس نے فارمولا ون میں مختلف شکلوں میں حصہ لیا ہے۔ کمپنی نے سب سے پہلے 1959 کے سیزن کے دوران فارمولا ون میں حصہ لیا جہاں انہوں نے اپنے انجن کا استعمال کرتے ہوئے DBR4 چیسیس کو ڈیبیو کیا لیکن یہ کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہی۔ انہوں نے 1960 کے سیزن میں خراب کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھا ، ایک بار پھر کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہے۔ اس کے نتیجے میں ، ایسٹن مارٹن نے 1960 کے بعد فارمولا ون چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

Aston Martin_Cognizant_Formula_1_Team/Aston Martin in Formula One:

آسٹن مارٹن ایک برطانوی کار ساز کمپنی ہے جس نے فارمولا ون میں مختلف شکلوں میں حصہ لیا ہے۔ کمپنی نے سب سے پہلے 1959 کے سیزن کے دوران فارمولا ون میں حصہ لیا جہاں انہوں نے اپنے انجن کا استعمال کرتے ہوئے DBR4 چیسیس کو ڈیبیو کیا لیکن یہ کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہی۔ انہوں نے 1960 کے سیزن میں خراب کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھا ، ایک بار پھر کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہے۔ اس کے نتیجے میں ، ایسٹن مارٹن نے 1960 کے بعد فارمولا ون چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

Aston Martin_Cognizant_Formula_One_Team/Aston Martin in Formula One:

آسٹن مارٹن ایک برطانوی کار ساز کمپنی ہے جس نے فارمولا ون میں مختلف شکلوں میں حصہ لیا ہے۔ کمپنی نے سب سے پہلے 1959 کے سیزن کے دوران فارمولا ون میں حصہ لیا جہاں انہوں نے اپنے انجن کا استعمال کرتے ہوئے DBR4 چیسیس کو ڈیبیو کیا لیکن یہ کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہی۔ انہوں نے 1960 کے سیزن میں خراب کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھا ، ایک بار پھر کوئی پوائنٹس حاصل کرنے میں ناکام رہے۔ اس کے نتیجے میں ، ایسٹن مارٹن نے 1960 کے بعد فارمولا ون چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

Aston Martin_Cygnet/Toyota iQ:

ٹویوٹا آئی کیو ایک الٹرا کمپیکٹ ، فرنٹ ٹرانسورس انجن ، فرنٹ وہیل ڈرائیو سٹی کار ہے جو ٹویوٹا نے تیار کی ہے اور جاپان کے لیے ایک ہی نسل میں مارکیٹنگ کی ہے (2008–2016) یورپ (2008-2015) اور شمالی امریکہ (2012–2015) ، جہاں اس کی مارکیٹنگ Scion iQ کے طور پر کی گئی۔ یورپ میں ایسٹون مارٹن سائگنیٹ (2009–2013) کے طور پر ایک ریبجڈ ویرینٹ کی مارکیٹنگ کی گئی۔

Aston Martin_DB-11/Aston Martin DB11:

آسٹن مارٹن DB11 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جو برطانوی لگژری کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے 2016 سے تیار کیا ہے۔ اس نے مارچ 2016 میں جنیوا موٹر شو میں ڈی بی 9 کے متبادل کے طور پر ڈیبیو کیا۔ یہ آسٹن مارٹن کے 'دوسری صدی' کے منصوبے میں لانچ ہونے والا پہلا ماڈل ہے اور کمپنی کی ڈیملر اے جی کے ساتھ معاہدے کے بعد پہلی کار ہے۔

Aston Martin_DB1/Aston Martin 2-Liter Sports:

آسٹن مارٹن 2-لیٹر اسپورٹس ایک اسپورٹس کار تھی جو آسٹن مارٹن نے 1948 سے 1950 تک فروخت کی تھی۔ یہ نئے مالک ڈیوڈ براؤن کے ماتحت کمپنی کی پہلی پروڈکٹ تھی اور اسے ماضی میں ڈی بی ون کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ گاڑی 1948 کے لندن موٹر شو میں شروع ہوئی اور یہ آسٹن مارٹن ایٹم پروٹو ٹائپ پر مبنی تھی۔ صرف 15 فروخت ہوئے۔

Aston Martin_DB10/Aston Martin DB10:

آسٹن مارٹن DB10 ایک Bespoke گرینڈ ٹورر ہے جو خاص طور پر برطانوی لگژری کار ساز کمپنی Aston Martin کی طرف سے جیمز بانڈ فلم سپیکٹر کے لیے تیار کیا گیا ہے۔

Aston Martin_DB11/Aston Martin DB11:

آسٹن مارٹن DB11 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جو برطانوی لگژری کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے 2016 سے تیار کیا ہے۔ اس نے مارچ 2016 میں جنیوا موٹر شو میں ڈی بی 9 کے متبادل کے طور پر ڈیبیو کیا۔ یہ آسٹن مارٹن کے 'دوسری صدی' کے منصوبے میں لانچ ہونے والا پہلا ماڈل ہے اور کمپنی کی ڈیملر اے جی کے ساتھ معاہدے کے بعد پہلی کار ہے۔

Aston Martin_DB12/Aston Martin:

آسٹن مارٹن لگونڈا ایک برطانوی آزاد کارخانہ دار ہے جو لگژری اسپورٹس کاروں اور عظیم الشان سیاحوں کو تیار کرتی ہے۔ اس کے پیشرو کی بنیاد 1913 میں لیونل مارٹن اور رابرٹ بامفورڈ نے رکھی تھی۔ ڈیوڈ براؤن کے ذریعہ 1947 سے چلائی گئی ، یہ 1950 اور 1960 کی دہائی میں مہنگی گرینڈ ٹورنگ کاروں سے وابستہ ہوگئی ، اور 1964 کی فلم گولڈ فنگر میں ڈی بی 5 ماڈل کے استعمال کے بعد خیالی کردار جیمز بانڈ کے ساتھ۔ ان کی اسپورٹس کاروں کو برطانوی ثقافتی آئیکون کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ آسٹن مارٹن نے 1982 سے پرنس آف ویلز کو موٹر کاروں کے خریدار کے طور پر رائل وارنٹ دیا ہے ، اور 53 ممالک میں 160 سے زیادہ کار ڈیلرشپ ہے ، جس سے یہ ایک عالمی آٹوموبائل برانڈ بن گیا ہے۔ کمپنی لندن اسٹاک ایکسچینج میں تجارت کی جاتی ہے اور FTSE 250 انڈیکس کا ایک جزو ہے۔ 2003 میں اسے بین الاقوامی تجارت میں شاندار شراکت کے لیے انٹرپرائز کے لیے ملکہ ایوارڈ ملا۔ کمپنی اپنی تاریخ میں سات بار دیوالیہ ہوچکی ہے۔

Aston Martin_DB13/Aston Martin:

آسٹن مارٹن لگونڈا ایک برطانوی آزاد کارخانہ دار ہے جو لگژری اسپورٹس کاروں اور عظیم الشان سیاحوں کو تیار کرتی ہے۔ اس کے پیشرو کی بنیاد 1913 میں لیونل مارٹن اور رابرٹ بامفورڈ نے رکھی تھی۔ ڈیوڈ براؤن کے ذریعہ 1947 سے چلائی گئی ، یہ 1950 اور 1960 کی دہائی میں مہنگی گرینڈ ٹورنگ کاروں سے وابستہ ہوگئی ، اور 1964 کی فلم گولڈ فنگر میں ڈی بی 5 ماڈل کے استعمال کے بعد خیالی کردار جیمز بانڈ کے ساتھ۔ ان کی اسپورٹس کاروں کو برطانوی ثقافتی آئیکون کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ آسٹن مارٹن نے 1982 سے پرنس آف ویلز کو موٹر کاروں کے خریدار کے طور پر رائل وارنٹ دیا ہے ، اور 53 ممالک میں 160 سے زیادہ کار ڈیلرشپ ہے ، جس سے یہ ایک عالمی آٹوموبائل برانڈ بن گیا ہے۔ کمپنی لندن اسٹاک ایکسچینج میں تجارت کی جاتی ہے اور FTSE 250 انڈیکس کا ایک جزو ہے۔ 2003 میں اسے بین الاقوامی تجارت میں شاندار شراکت کے لیے انٹرپرائز کے لیے ملکہ ایوارڈ ملا۔ کمپنی اپنی تاریخ میں سات بار دیوالیہ ہوچکی ہے۔

Aston Martin_DB2/Aston Martin DB2:

آسٹن مارٹن DB2 ایک اسپورٹس کار ہے جسے آسٹن مارٹن نے مئی 1950 سے اپریل 1953 تک فروخت کیا تھا۔ 2-لیٹر اسپورٹس ماڈل کا جانشین ، اس میں نسبتا advanced اعلی درجے کی ڈوئل اوور ہیڈ کیم 2.6 L اسٹریٹ 6 انجن تھی۔ پچھلا پشروڈ سیدھا 4۔ یہ ایک بند ، 2 دروازوں ، 2 نشستوں والے کوپ کے طور پر دستیاب تھا جسے ایسٹن مارٹن نے اسپورٹس سیلون کہا ، اور بعد میں ڈراپ ہیڈ کوپے کے طور پر بھی ، جو ماڈل کی کل فروخت کا ایک چوتھائی تھا۔ بند ورژن کو ریسنگ میں کچھ کامیابی ملی۔

Aston Martin_DB3/Aston Martin DB3:

آسٹن مارٹن DB3 اور بعد میں DB3S 1950 کی دہائی میں بنی اسپورٹس ریسنگ کاریں تھیں۔ اگرچہ انہوں نے کچھ DB2 پرزے استعمال کیے ، وہ بالکل مختلف تھے ، خاص طور پر ریسنگ کے لیے ڈیزائن کیے گئے۔ اصل ترمیم سابق آٹو یونین انجینئر ، ایبران وان ایبر ہورسٹ نے کی تھی ، حالانکہ دوسروں نے بعد کے DB3S کام کو سنبھالا۔

Aston Martin_DB3S/Aston Martin DB3S:

آسٹن مارٹن DB3S ایک اسپورٹس ریسنگ کار ہے جسے آسٹن مارٹن نے بنایا تھا۔ ایبران ایبر ہورسٹ کے ڈیزائن کردہ بھاری اور غیر مسابقتی آسٹن مارٹن ڈی بی 3 کی ناکامی کے بعد۔ ایبر ہورسٹ کے معاون کے طور پر کام کرنے والے ولیم واٹسن نے آسٹن مارٹن کے مقابلوں کے مینیجر جان وائر کو ایک متبادل ڈیزائن پیش کیا ، جن کی مدد کی ضرورت تھی کیونکہ ایبر ہورسٹ اسٹیج ہونے کی مخالفت کر سکتا ہے۔ کل 31 کاریں بنائی گئیں جن میں 11 ورکس کاریں اور 20 کاریں گاہکوں کے استعمال کے لیے فروخت کی گئیں۔

Aston Martin_DB4/Aston Martin DB4:

ڈی بی 4 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے آسٹن مارٹن نے 1958 سے 1963 تک تیار کیا تھا۔

Aston Martin_DB4_GT_Jet/Aston Martin DB4 GT Jet:

اس کار کا انکشاف 1961 کے جنیوا موٹر شو میں گروپو برٹون نے کیا تھا اور اسے جیورجیٹو گیگیارو نے ڈیزائن کیا تھا جو اس وقت صرف 22 سال کی تھی۔ یہ آسٹن مارٹن DB4 GT پر مبنی تھا اور اصل میں ہلکے سبز رنگ میں ختم ہوا تھا اور اس کا سرمئی داخلہ تھا۔

Aston Martin_DB4_GT_Zagato/Aston Martin DB4 GT Zagato:

آسٹن مارٹن DB4 GT Zagato ایک عظیم الشان ٹورر اسپورٹس کار ہے جسے Zagato نے ڈیزائن کیا ہے اور 1960 اور 1963 کے درمیان تیار کیا گیا ہے۔ ایرکول سپاڈا۔ ابتدائی طور پر ، فیکٹری نے 25 کاریں تیار کرنے کا منصوبہ بنایا ، لیکن مانگ توقع کے مطابق مضبوط نہیں تھی اور پیداوار کم ہو کر 20 رہ گئی۔

Aston Martin_DB5/Aston Martin DB5:

آسٹن مارٹن ڈی بی 5 ایک برطانوی لگژری گرینڈ ٹورر (جی ٹی) ہے جسے آسٹن مارٹن نے بنایا تھا اور اسے اطالوی کوچ بلڈر کیروزیریا ٹورنگ سپرلیجرا نے ڈیزائن کیا تھا۔ 1963 میں جاری کیا گیا ، یہ DB4 کی آخری سیریز کا ارتقاء تھا۔

Aston Martin_DB6/Aston Martin DB6:

آسٹن مارٹن DB6 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جو برطانوی کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے بنایا ہے اور اسے ستمبر 1965 سے جنوری 1971 تک تیار کیا گیا تھا۔

Aston Martin_DB7/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_Coupe/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_V12_GT/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_V12_Vantage/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_V12_Vantage_Volante/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_Vantage/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_Volante/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB7_Zagato/Aston Martin DB7:

آسٹن مارٹن ڈی بی 7 ایک عظیم الشان ٹورر ہے جسے برطانوی لگژری آٹوموبائل بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ستمبر 1994 سے دسمبر 2004 تک تیار کیا تھا۔ پروٹو ٹائپ نومبر 1992 تک مکمل ہو گیا تھا اور مارچ 1993 میں جنیوا موٹر شو میں ڈیبیو کیا گیا تھا۔ گاڑی ایان کالم اور کیتھ ہیلفٹ نے ڈیزائن کی تھی۔ چھ سلنڈر DB7 کو کچھ سال پہلے ہاتھ سے بنے V8 Virage کے نیچے "انٹری لیول" ماڈل کے طور پر رکھا گیا تھا۔ یہ ماڈل اب تک کی سب سے زیادہ پیدا ہونے والی آسٹن مارٹن آٹوموبائل تھی ، جس میں 2004 میں ڈی بی 9 کی جگہ لینے سے پہلے 7000 سے زیادہ تعمیر کیے گئے تھے۔

Aston Martin_DB9/Aston Martin DB9:

آسٹن مارٹن ڈی بی 9 ایک برطانوی گرینڈ ٹورر ہے جسے پہلی بار آسٹن مارٹن نے 2003 کے فرینکفرٹ آٹو شو میں دکھایا تھا۔ کوپی اور ایک کنورٹ ایبل باڈی سٹائل دونوں میں دستیاب ہے ، بعد میں والینٹ کے نام سے جانا جاتا ہے ، ڈی بی 9 ڈی بی 7 کا جانشین تھا۔ یہ آسٹن مارٹن کی گیڈن سہولت میں بنایا گیا پہلا ماڈل تھا۔

Aston Martin_DB9_Coupe/Aston Martin DB9:

آسٹن مارٹن ڈی بی 9 ایک برطانوی گرینڈ ٹورر ہے جسے پہلی بار آسٹن مارٹن نے 2003 کے فرینکفرٹ آٹو شو میں دکھایا تھا۔ کوپی اور ایک کنورٹ ایبل باڈی سٹائل دونوں میں دستیاب ہے ، بعد میں والینٹ کے نام سے جانا جاتا ہے ، ڈی بی 9 ڈی بی 7 کا جانشین تھا۔ یہ آسٹن مارٹن کی گیڈن سہولت میں بنایا گیا پہلا ماڈل تھا۔

Aston Martin_DB9_Volante/Aston Martin DB9:

آسٹن مارٹن ڈی بی 9 ایک برطانوی گرینڈ ٹورر ہے جسے پہلی بار آسٹن مارٹن نے 2003 کے فرینکفرٹ آٹو شو میں دکھایا تھا۔ کوپی اور ایک کنورٹ ایبل باڈی سٹائل دونوں میں دستیاب ہے ، بعد میں والینٹ کے نام سے جانا جاتا ہے ، ڈی بی 9 ڈی بی 7 کا جانشین تھا۔ یہ آسٹن مارٹن کی گیڈن سہولت میں بنایا گیا پہلا ماڈل تھا۔

Aston Martin_DBR1/Aston Martin DBR1:

آسٹن مارٹن ڈی بی آر 1 ایک اسپورٹس ریسنگ کار تھی جو ایسٹون مارٹن نے 1956 میں شروع کی تھی ، جس کا مقصد اس وقت ورلڈ اسپورٹس کار چیمپئن شپ کے ساتھ ساتھ اس وقت نان چیمپئن شپ اسپورٹس کار ریس بھی تھا۔ یہ 1959 24 گھنٹوں کے لی مینز کے فاتح کے طور پر مشہور ہے ، برداشت کے کلاسک میں آسٹن مارٹن کی واحد واضح فتح۔ یہ 1950 کی دہائی میں صرف تین کاروں میں سے ایک ہے جس نے ایک ہی سال میں ورلڈ سپورٹس کار چیمپئن شپ اور لی مینز 24 گھنٹے دونوں جیتے ہیں۔ اس کے علاوہ ورلڈ اسپورٹس کار چیمپئن شپ کی چھ فتوحات 1950 کی دہائی میں کسی بھی کار کے لیے ایک ریکارڈ تھی اور فیراری 250TR کو پیچھے چھوڑنے تک چیمپئن شپ میں ریکارڈ رہی۔ 1959 میں نوربرگنگ ، لی مانس اور ٹورسٹ ٹرافی میں مسلسل تین فتوحات نے 1958 سیزن کے آغاز میں فیراری 250TR کی مسلسل تین فتوحات کے ساتھ قائم کردہ ریکارڈ کی برابری کی۔

Aston Martin_DBR1-2/Lola-Aston Martin B09/60:

Lola-Aston Martin B09/60 ، جسے Aston Martin DBR1-2 کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، ایک Le Mans Prototype اسپورٹس کار ہے جو Lola Cars International کی طرف سے بنائی گئی ہے اور Prodrive کے ساتھ مل کر Aston Martin Racing کے استعمال کے لیے تیار کی گئی ہے۔ 1989 میں AMR1 کے بعد سے یہ آسٹن مارٹن کا نام لینے والا پہلا پروٹو ٹائپ ہے۔ آسٹن مارٹن کا کار کا اندرونی نام DBR1-2 مخصوص DBR1 چیسیس سے مراد ہے جس نے 1959 میں ورلڈ اسپورٹس کار چیمپئن شپ جیتنے کے لیے چھ ریس جیتی تھی۔ اسی سال لی مینس کے 24 گھنٹے۔

Aston Martin_DBR2/Aston Martin DBR2:

Aston مارٹن DBR2 ایک سپورٹس Aston مارٹن DBR1 کو ایک بھائی کے طور پر 1957 میں تعمیر کار ریسنگ، ابھی تک ایک بڑے انجن صلاحیت گروپ میں مقابلہ تھا.

Aston Martin_DBR3/Aston Martin DBR3:

آسٹن مارٹن DBR3 ایک اسپورٹس ریسنگ کار تھی جو 1958 میں DBR1 کے متبادل کے طور پر بنائی گئی تھی ، جس میں ایک مختلف انجن اور فرنٹ اینڈ سیٹ اپ کا استعمال کیا گیا تھا۔ یہ گاڑی بہت مختصر تھی اور بالآخر DBR1 میں تبدیل ہو گئی۔

Aston Martin_DBR4/Aston Martin DBR4:

ایسٹن مارٹن DBR4/250 ، جسے عام طور پر DBR4 کہا جاتا ہے ، ایک فارمولا ون ریسنگ کار ہے ، جسے ٹیڈ کٹنگ نے اسپورٹس کار بنانے والی کمپنی Aston Martin کے لیے ڈیزائن کیا ہے۔ 1950 کی دہائی کے وسط سے لے کر 1950 کی دہائی کے دوران سپورٹس کار ریسنگ میں نمایاں کامیابیوں کے بعد- 24 گھنٹے لی مینز برداشت کی دوڑ اور 1959 میں ورلڈ اسپورٹس کار چیمپئن شپ ٹائٹل جیتنے میں اختتام پذیر- ڈی بی آر 4 کا مقصد اس کامیابی کو اوپن کے اعلی درجے میں دہرانا تھا -وہیل ریسنگ

Aston Martin_DBR5/Aston Martin DBR5:

آسٹن مارٹن DBR5 ایک فارمولا ون ریسنگ کار تھی جسے اسپورٹس کار بنانے والی کمپنی آسٹن مارٹن نے ڈیزائن کیا تھا۔ 1959 کے فارمولا ون سیزن میں آسٹن مارٹن DBR4 کے ناقص نتائج کے بعد ہلکا اور چھوٹا DBR5 اپنے پیشرو سے تیز تر بنانا تھا۔ تاہم 1960 میں خراب نتائج کے بعد ، آسٹن مارٹن نے فارمولا ون سے دستبرداری کا فیصلہ کیا۔

Aston Martin_DBR9/Aston Martin DBR9:

آسٹن مارٹن ڈی بی آر 9 ایک ریسنگ کار ہے جو آسٹن مارٹن ریسنگ نے بنائی ، 2005 میں ڈیبیو کیا اور 2011 میں جی ٹی 1 کیٹیگری کے اختتام تک بین الاقوامی اسپورٹس کار ریسنگ میں سرگرمی سے دوڑ لگائی۔ ، اس وقت کے مالک ڈیوڈ براؤن کے نام سے منسوب ، جس نے نہ صرف 1959 میں 24 گھنٹے کی دوڑ جیتی بلکہ ورلڈ اسپورٹس کار ٹائٹل بھی جیتا۔ آسٹن مارٹن ریسنگ فیکٹری ٹیم کی طرف سے لی مینز 24 گھنٹے میں دو ایل ایم جی ٹی 1 کلاس جیتنے کے لیے یہ کار سب سے زیادہ مشہور ہے۔

Aston Martin_DBR9_GT1/Aston Martin DBR9:

آسٹن مارٹن ڈی بی آر 9 ایک ریسنگ کار ہے جو آسٹن مارٹن ریسنگ نے بنائی ، 2005 میں ڈیبیو کیا اور 2011 میں جی ٹی 1 کیٹیگری کے اختتام تک بین الاقوامی اسپورٹس کار ریسنگ میں سرگرمی سے دوڑ لگائی۔ ، اس وقت کے مالک ڈیوڈ براؤن کے نام سے منسوب ، جس نے نہ صرف 1959 میں 24 گھنٹے کی دوڑ جیتی بلکہ ورلڈ اسپورٹس کار ٹائٹل بھی جیتا۔ آسٹن مارٹن ریسنگ فیکٹری ٹیم کی طرف سے لی مینز 24 گھنٹے میں دو ایل ایم جی ٹی 1 کلاس جیتنے کے لیے یہ کار سب سے زیادہ مشہور ہے۔

No comments:

Post a Comment

Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres

ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...