انتونی٪ C3٪ B3wka، Gmina_Krzczon٪ C3٪ B3w / Antoniówka، Ginaa Krzczonów: انتونیواکا مشرقی پولینڈ کے علاقے لبلن کاؤنٹی ، لبلن وایووڈشپ میں واقع ، جمنا کرزکونوئی کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، Gmina_Wysokie / Antoniówka، Gima Wysokie: انتونیواکا مشرقی پولینڈ میں لبلن ووئیوڈشپ ، لبلن کاؤنٹی کے اندر واقع ، جمنا وائوسکی کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ | |
انٹونی٪ C3٪ B3wka، Krasnystaw_County / Antoniówka، Krasnystaw County: Antoniówka مشرقی پولینڈ میں Krasnystaw کاؤنٹی کے اندر جو Gmina Gorzków، لبلن صوبہ کے انتظامی ضلع میں واقع ہے. | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، لبرٹ٪ C3٪ B3w_ کاؤنٹی / انٹونیسوکا، لیوبرٹو کاؤنٹی: انتونیواکا مشرقی پولینڈ میں لبرن وویوڈشپ ، لبرٹیو کاؤنٹی کے اندر واقع ، جمنا اورسٹروک کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ واقع آسٹر ویک کے مشرق میں 5 کلومیٹر (mi میل) مشرق میں ، لبرٹا کے شمال میں 14 کلومیٹر (9 میل) اور علاقائی دارالحکومت لبلن کے شمال میں 38 کلومیٹر (24 میل) ہے۔ | |
انٹونی٪ C3٪ B3wka، Opoczno_County / Antoniówka، Opoczno County: انتونیواکا وسطی پولینڈ کے اوپوکسنو کاؤنٹی ، ایڈی ویووڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا ساؤنو کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ ساوانو کے شمال مشرق میں تقریبا 3 3 کلومیٹر (2 میل) اوپوکسنو کے مغرب میں 9 کلومیٹر (6 میل) اور علاقائی دارالحکومت ایڈی کے جنوب مشرق میں 64 کلومیٹر (40 میل) جنوب مشرق میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، Radom_County / Antoniówka، Radom County: انتونیواکا مشرقی وسطی پولینڈ کے ریڈوم کاؤنٹی ، ماسوین ویووڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا جیڈلنیا لیٹنوسکو کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ جدلنیا-لیٹنسکو سے تقریبا 4 4 کلومیٹر (2 میل) مغرب میں ، رڈوم کے شمال مشرق میں 10 کلومیٹر (6 میل) اور وارسا سے 90 کلومیٹر (56 میل) جنوب میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka ، اسٹالووا_ولا_کاؤنٹی / انٹونیسوکا ، اسٹالو واولا کاؤنٹی: انتونیواکا جنوب مشرقی پولینڈ میں واقع اسٹلوواولا کاؤنٹی ، سب کارپتیئن ووئیوڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا زاکلیکو کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ زکلیقو سے تقریبا 2 2 کلومیٹر (1 میل) مشرق میں ، اسٹلوواولا کے شمال میں 22 کلومیٹر (14 میل) اور علاقائی دارالحکومت روززیو کے شمال میں 83 کلومیٹر (52 میل) شمال میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، ٹوماز٪ C3٪ B3w_Lubelski_ کاؤنٹی / انٹونیواکا، ٹوماسزو لبیلسکی کاؤنٹی: انتونیواکا مشرقی پولینڈ کے ٹوماسزو لیوبلسکی کاؤنٹی ، لبلن وایووڈشپ میں واقع ، جمنا کرینائس کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ کرمنیس کے جنوب مغرب میں تقریبا 3 3 کلومیٹر (2 میل) ، ٹوماس سو لبیلسکی کے شمال میں 14 کلومیٹر (9 میل) اور علاقائی دارالحکومت لبلن کے جنوب مشرق میں 95 کلومیٹر (59 میل) جنوب مشرق میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، Zamo٪ C5٪ 9B٪ C4٪ 87_County / Antoniówka، Zamość County: انتونیواکا مشرقی پولینڈ کے زموść کاؤنٹی ، لبلن وایووڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا کوماریو-آسڈا کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ تقریباó 3 کلومیٹر (2 میل) شمال مغرب میں کومرó اوساڈا کے شمال میں ، زمو of سے 17 کلومیٹر (11 میل) جنوب مشرق میں ، اور علاقائی دارالحکومت لبلن کے جنوب مشرق میں 92 کلومیٹر (57 میل) جنوب مشرق میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka، Zwole٪ C5٪ 84_ کاؤنٹی / انٹونیسوکا، Zwoleń کاؤنٹی: انتونیواکا مشرقی وسطی پولینڈ میں واقع زوولی کاؤنٹی ، ماسویئن ووئیوڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا پولیکنا کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ پولیکنا کے جنوب مغرب میں تقریبا 4 4 کلومیٹر (2 ملی میٹر) ، زوولی کے شمال میں 9 کلومیٹر (6 میل) اور وارسا کے جنوب مشرق میں 96 کلومیٹر (60 میل) جنوب میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka (انقطاع) / انٹونیسوکا: انتونیواکا مندرجہ ذیل جگہوں کا حوالہ دے سکتا ہے۔
| |
انٹونی٪ C3٪ B3wka Wilczkowska / Antoniówka Wilczkowska: انتونیóوکا ولزکووسکا مشرقی وسطی پولینڈ میں واقع گارولن کاؤنٹی ، ماسوین ووئیوڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا میکیجوائس کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ | |
انتونی٪ C3٪ B3wka٪ C5٪ 9 اعلی٪ C5٪ بیکووسکا / انٹونیسوکا وئیراووسکا: انتونیóوکا وئیرؤوسکا مشرقی وسطی پولینڈ میں واقع گارولن کاؤنٹی ، ماسوین ووئیوڈشپ ، کے اندر واقع ، جمنا میکیجوائس کے انتظامی ضلع کا ایک گاؤں ہے۔ یہ میکیجوائس کے جنوب میں تقریبا 2 کلومیٹر (1 میل) ، گاروولن کے جنوب میں 25 کلومیٹر (16 میل) اور وارسا کے جنوب مشرق میں 71 کلومیٹر (44 میل) جنوب میں واقع ہے۔ | |
انتونی٪ C4٪ 87 دجان / دیجان انتونی: دیجان انٹونیć ایک فٹ بال منیجر اور سابق کھلاڑی ہیں۔ | |
انتونکا / انٹونکا: انتونکا روس کے ایک شہر ، کرسونوپلا مینسکوی رورل آبادکاری ، الیگزینڈرووسکی ڈسٹرکٹ ، ولادی میر اوبلاست کا ایک دیہی علاقہ ہے۔ آبادی 2010 کے مطابق 18 تھی۔ 1 گلی ہے۔ | |
انتونکوو / انٹونکوو: انٹونکوو ، ڈوبوسکوی دیہی آبادکاری ، بیریوزوسکی ڈسٹرکٹ ، پیر کرائی ، روس کا ایک دیہی علاقہ ہے۔ آبادی 2010 کے مطابق 135 تھی۔ یہاں 7 سڑکیں ہیں۔ | |
انتونمیریا سالویٹی / انٹونیو ماریہ سالویٹی: انتونیو ماریہ سالویٹی فلورنین رومن کیتھولک کارڈنل تھی۔ | |
انٹونمیریا سعولی / انٹونمیریا سعولی: انتونیو ماریہ سولی (1541–1623) جینوا کا آرچ بشپ تھا اور بعد میں رومن کیتھولک کارڈنل تھا ، جس نے اپنی زندگی کے آخری تین سال کالج آف کارڈینلز کے ڈین کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔ | |
انتونمیریا زینیٹی / انٹونیو ماریا زینیٹی: کاؤنٹ انتون [io] ماریا زینیٹی (1689–1767) ایک وینشوی فنکار ، نقاش ، آرٹ نقاد ، آرٹ ڈیلر اور ماہر تھی۔ اس نے نقاشی جواہرات کا ایک مجموعہ تشکیل دیا جس میں سے اس نے ایک پُرجوش کیٹلاگ شائع کیا۔ | |
اینٹون-اٹ-ٹریگوننٹ / انٹونے-ات-ٹریگونٹ: اینٹون-ایٹ-ٹریگونٹ جنوب مغربی فرانس میں نوویلے ایکویٹائن میں ڈورڈوگن ڈیپارٹمنٹ کا ایک کمون ہے۔ | |
انتونے جونز / انٹون جونز: انتونی مارکوئس جونز ، ایک امریکی کتاب کے ناشر ، مصنف ، اسکرین رائٹر ، اور فلم کے پروڈیوسر ہیں۔ انھوں نے 1990 کی دہائی کے آخر میں شہری افسانوی ادب 'اسٹریٹ لائٹ' کے پیش قدمی کرنے پر ان کی کافی حد تک تعریف کی۔ | |
انتونی مونریل / انتونی مونریل: انتونی ایڈرین مونریال ڈی لا کروز میکسیکو کے فٹ بالر ہیں جو منیروز ڈی زکاٹیکاس کے لئے گول کیپر کے طور پر کھیلتے ہیں۔ | |
انتونو / انتھونی (نام دیا ہوا نام): انتھونی یا انٹونی ایک مذکر دیا نام، Antonii، ایک گن ہے جس کو مارک انٹونی تعلق رکھتے تھے سے ماخوذ ہے. پلوٹارک کے مطابق ، انتونی جینس ہیراکلیڈی تھے ، جو ہیرکس کے بیٹے انٹون کی اولاد تھے۔ انتھونی ایک انگریزی نام ہے جو پورے شمالی امریکہ ، آسٹریلیا ، نیوزی لینڈ ، پاپوا نیو گنی ، فلپائن ، ملائشیا ، ہندوستان ، پاکستان ، برطانوی جزائر ، گیانا ، لائبیریا ، سیرا لیون ، گھانا ، نمیبیا ، جنوبی افریقہ ، بوٹسوانا میں استعمال ہوتا ہے ، زمبابوے ، زیمبیا ، مالاوی ، تنزانیہ ، یوگنڈا ، کینیا ، سوڈان ، جنوبی سوڈان ، ایتھوپیا ، کیمرون اور نائیجیریا۔ | |
انتونو (نام) / انٹونو (نام): انتونو ایک ایسپرانٹو مذکر عطا کردہ نام ہے جو انتھونی کی ایک شکل ہے ، اور ساتھ ہی ایک کنیت بھی ہے۔ اس نام کے ساتھ قابل ذکر افراد میں درج ذیل شامل ہیں: | |
انتونو ریفا / بابل کی فہرست 5 حروف: بابل 5 حروف کی فہرست پورے بابل 5 کائنات سے حروف پر مشتمل ہے. چونکہ بابل اسٹیشن کو ایک سیاسی اور ثقافتی جلسہ گاہ کے طور پر تصور کیا گیا تھا ، اس شو کے بہت سے موضوعات میں سے ایک تہذیبوں کے مابین ثقافتی اور سماجی تعامل ہے۔ بابل 5 پر پانچ تمدن کی نمائندگی کی گئی ہے: انسان ، نارن ، سینٹوری ، منبری اور ورلنز۔ اور کئی درجن کم طاقت ور۔ بہت کم طاقتور نسلوں نے لیگ کی غیر منسلک ورلڈ کا مقابلہ کیا ، جو دلگر جنگ کے نتیجے میں جمع ہوئے جو سیریز کے آغاز سے 30 سال قبل پیش آیا تھا۔ | |
انتونی / انٹینوئے: یونانی داستان میں ، انٹینوئے نام کا حوالہ ہوسکتا ہے:
| |
انتونف / انٹونف: انتونف ایک کنیت ہے۔ کنیت رکھنے والے قابل ذکر افراد میں شامل ہیں:
| |
انٹونومیا / انٹونوماسیا: بیان بازی میں ، انٹونوماسیا ایک قسم کی میٹونومی ہے جس میں ایک نثر یا فقرہ ایک مناسب نام کی جگہ لیتا ہے ، جیسے نیپولین I کے لئے "چھوٹا سا جسمانی"۔ اس کے برعکس ، انٹونوماسیا بھی ایک مناسب نام کو آثار قدیمہ کے نام کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔ ایک عمومی خیال کا اظہار | |
انتونوماسی / انٹونوماسیا: بیان بازی میں ، انٹونوماسیا ایک قسم کی میٹونومی ہے جس میں ایک نثر یا فقرہ ایک مناسب نام کی جگہ لیتا ہے ، جیسے نیپولین I کے لئے "چھوٹا سا جسمانی"۔ اس کے برعکس ، انٹونوماسیا بھی ایک مناسب نام کو آثار قدیمہ کے نام کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔ ایک عمومی خیال کا اظہار | |
انٹونوموسیا / انٹونوماسیا: بیان بازی میں ، انٹونوماسیا ایک قسم کی میٹونومی ہے جس میں ایک نثر یا فقرہ ایک مناسب نام کی جگہ لیتا ہے ، جیسے نیپولین I کے لئے "چھوٹا سا جسمانی"۔ اس کے برعکس ، انٹونوماسیا بھی ایک مناسب نام کو آثار قدیمہ کے نام کے طور پر استعمال کرسکتا ہے۔ ایک عمومی خیال کا اظہار | |
انتونومی / مخالف (سیمنٹکس): لغوی الفاظ میں ، متضاد الفاظ ہیں جو موروثی طور پر متضاد بائنری رشتے میں پائے جاتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، کوئی ایسی چیز جس میں لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی لمبی سی بات شامل ہے وہ مختصر نہیں ہے۔ اسے 'بائنری' تعلق سے تعبیر کیا جاتا ہے کیونکہ متضاد سیٹوں میں دو ممبر ہوتے ہیں۔ مخالفت کے مابین تعلقات کو اپوزیشن کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ایک جوڑے کے مخالف کے ممبر کو عام طور پر اس سوال کے ذریعہ طے کیا جاسکتا ہے کہ ایکس کے برعکس کیا ہے؟ | |
انتونوپلوس / انٹونیوپلوس: Antonopoulos نے Antonopoulou (Αντωνοπούλου) ہونے کی وجہ سے خاتون ورژن کے ساتھ ایک یونانی مختصر نام ہے. یہ نام جڑ کے نام انٹونیئس سے ماخوذ ہے۔ دوسروں کے درمیان ، اس کی کنیت ہے:
| |
انٹونوپولو / انٹونوپولو: انٹونوپولو ایک یونانی کنیت ہے جو انٹونوپلوس کا مادہ نسخو ہے۔ اس نام کے ساتھ قابل ذکر افراد میں درج ذیل شامل ہیں:
| |
انٹونوف / انٹونوف: انٹونوف اسٹیٹ انٹرپرائز ، اس سے قبل ایروناٹیکل سائنسی ٹیکنیکل کمپلیکس جس کا نام انٹونوف تھا ، اور اس سے قبل انٹونوف ڈیزائن بیورو ، یوکرین ہوائی جہاز کی تیاری اور خدمات کی کمپنی ہے۔ انتونوف کی خاص مہارت بغیر تیاری رن وے کا استعمال کرتے ہوئے بہت بڑے ہوائی جہاز اور ہوائی جہاز کے میدانوں میں ہے۔ انتونوف نے مجموعی طور پر تقریبا 22 22،000 طیارے تیار کیے ہیں ، اور اس کے ہزاروں طیارے اس وقت سابق سوویت یونین اور ترقی پذیر ممالک میں کام کر رہے ہیں۔ | |
انتونوف ، الیگزینڈر / الیگزینڈر انتونوف: الیگزینڈر انتونوف کا حوالہ دے سکتے ہیں:
| |
انتونوف ، آندرے / آندرے انتونوف: آندرے انتونوف کا حوالہ دے سکتے ہیں:
| |
انتونوف ، ولادیمیر / ولادیمیر انتونوف: ولادی میر انتونوف کا حوالہ دے سکتے ہیں:
| |
انتونوف ، ولگوگراڈ_ اوبلاسٹ / انٹونوف ، ولگوگراڈ اوبلاست: انتونوف ایک دیہی علاقہ ہے اور انٹونیوسکوئی دیہی آبادکاری ، اوکٹیبراسکی ڈسٹرکٹ ، ولگوگراڈ اوبلاست ، روس کا انتظامی مرکز ہے۔ آبادی 2010 کے مطابق 1،654 تھی۔ یہاں 34 سڑکیں ہیں۔ | |
انٹونوف ، یوری / یوری انتونوف: یوری میخیلوویچ انتونوف ایک سوویت اور روسی موسیقار ، گلوکار اور موسیقار ، روس کے پیپلز آرٹسٹ (1997) ہیں۔ | |
انتونو -26 / انٹونوف ان 26۔ انٹونوف این 26 ایک جڑواں انجینئر ٹربوپروپ سویلین اور ملٹری ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جو سوویت یونین میں 1969 سے 1986 تک ڈیزائن اور تیار کیا گیا تھا۔ | |
انتونو -32 / انٹونوف ان 32: انتونو این 32 ایک ٹربوپروپ جڑواں انجنیئر فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ | |
انتونوف-اویسنکو / ولادیمیر انتونوف-اوسیئنکو: ولادیمر الیگزینڈرووچ انٹونوف اوسیسینکو ، اصلی کنیت اوسیسینکو ، پارٹی 'الیونس' (onык) اور 'نکیتا' (Ники́та) ، جو ایک ادبی تخلص اے گال ، یوکرائنی بولشیوک کے ممتاز رہنما اور سفارتکار تھے۔ | |
انتونوف-اوسیئنکو / انٹونوف اووسیینکو: انتونوف اوسیئنکو (Антонов-Овсеенко) ایک روسی کنیت ہے اور یہ حوالہ دے سکتا ہے:
| |
انٹونوف (ایئر لائن) / انٹونوف ایئر لائنز: انٹونوف ایئر لائنز یوکرائن کی کارگو ایئر لائن ہے ، جو انٹونوف ہوا بازی کمپنی کا ایک ڈویژن ہے۔ یہ بڑے کارگو مارکیٹ میں بین الاقوامی چارٹر خدمات انجام دے رہی ہے۔ اس کا مرکزی اڈہ کییف کے قریب میزبان ایئرپورٹ ہے۔ کمپنی دنیا کے سب سے بڑے آپریشنل کارگو طیارے میں مکمل ہونے والی صرف انتتونو این 225 ماریہ کی مالک ہے۔ | |
انٹونوف (بےعلتی) / انٹونوف (بے شک): انٹونوف ، یا انٹونوف ایروناٹیکل سائنسدان / تکنیکی کمپلیکس یوکرائنی ہوائی جہاز کی تیاری اور خدمات انجام دینے والی کمپنی ہے۔ | |
انٹونوف (کنیت) / انٹونوف (کنیت): انتونوف ایک مذکر روسی کنیت ہے جو مرد دیئے گئے نام انٹون سے ماخوذ ہے اور اس کے لفظی معنی انٹون کے ہیں ۔ یعنی ، یہ ایک سرپرستی نام ہے جس کا نام انٹونیئس جڑ کے نام سے لیا گیا ہے۔ اس کا نسائی ہم منصب انٹونوفا ہے۔ اس سے رجوع ہوسکتا ہے:
| |
انٹونوف 10 / انٹونوف ان -10: انتونو این -10 ایک چار انجن ٹربوپروپ مسافر ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ | |
انٹونوف 12 / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونوف 124 / انٹونوف این -124 رسلان: انتونو این -124 رسلان ایک بڑا ، اسٹریٹجک ہوائی جہاز ، چار انجیر والا طیارہ ہے جسے 1980 کی دہائی میں یوکرین ایس ایس آر میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے اس کے بعد سوویت یونین (یو ایس ایس آر) کا ایک حصہ تیار کیا تھا۔ بوئنگ 747-8 ایف تک ، این -124 تیس سالوں تک ، دنیا کے سب سے زیادہ وزن میں بنانے والا کارگو ہوائی جہاز اور دوسرا سب سے بھاری آپریٹنگ کارگو ہوائی جہاز ، ایک منقسم انتونوف این -225 ماریہ کے پیچھے تھا۔ این -124 خدمت میں اب تک کا سب سے بڑا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ این 124 کے مرکزی ڈیزائنر وکٹر ٹولماچیو تھے۔ | |
انتونوف 12 وی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو 140 / انٹونوف این 140: انٹونوف این -140 ایک ٹربوپروپ علاقائی ہوائی جہاز ہے ، جسے یوکرین انٹونوف اے ایس ٹی سی بیورو نے انٹونوف این 24 کے جانشین کے طور پر ڈیزائن کیا ہے ، جس میں کارگو کی توسیع کی صلاحیت اور بغیر تیار شدہ ہوائی جہاز کے استعمال کی صلاحیت موجود ہے۔ | |
انتونو 148 / انٹونوف این 148: انتونو این 148 ایک علاقائی جیٹ طیارہ ہے جسے یوکرین کے انٹونوف نے ڈیزائن کیا اور بنایا ہے۔ طیارے کی ترقی کا آغاز 1990 کی دہائی میں کیا گیا تھا ، اور اس کی پہلی پرواز 17 دسمبر 2004 کو ہوئی تھی۔ طیارے نے 26 فروری 2007 کو اپنے سرٹیفیکیشن پروگرام کو مکمل کیا۔ این 148 میں زیادہ سے زیادہ حد تک 2،100–4،400 کلومیٹر ہے اور وہ اس قابل ہے۔ 68-85 مسافروں ، ترتیب پر منحصر ہے. | |
انٹونوف 181 / انٹونوف 181: انتونوف نے تیار کردہ پروڈکٹ 181 1980 کی دہائی کے آخر میں ایک سوویت تجرباتی ہوائی جہاز تھا۔ | |
انتونو 2 / انٹونوف ان -2: انتونو این -2 ایک سوویت بڑے پیمانے پر تیار کردہ ایک انجن بائپلین یوٹیلیٹی / زرعی طیارہ ہے جو 1946 میں انتونوف ڈیزائن بیورو نے ڈیزائن کیا اور تیار کیا تھا۔ اس کی قابل استحکام ، اعلی لفٹنگ طاقت ، اور ناقص رن وے سے اترنے کی صلاحیت اور صلاحیت موجود ہے ایک طویل خدمت زندگی دی ہے۔ این -2 2001 تک تیار کیا گیا تھا اور وہ دنیا بھر میں فوجی اور سویلین آپریٹرز کے ساتھ خدمت میں ہے۔ | |
انتونوف 22 / انٹونوف ان -22: انتونو این 22 "اینٹی" ایک بھاری فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوتونی یونین میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے ڈیزائن کیا تھا۔ چار ٹربوپروپ انجنوں سے چلنے والے ، جن میں سے ہر ایک متضاد گھومنے والے پروپیلرز کا جوڑا چلا رہا ہے ، یہ ڈیزائن پہلا وسیع جسم کا ٹرانسپورٹ طیارہ تھا اور آج تک دنیا کا سب سے بڑا ٹربوپروپ سے چلنے والا طیارہ ہے۔ این -22 پہلی بار 1965 میں پیرس ایئر شو میں سوویت یونین کے باہر عوامی طور پر نمودار ہوا۔ اس کے بعد ، ماڈل نے سوویت یونین کے لئے بڑے فوجی اور انسانیت سوز ہوائی جہازوں میں بڑے پیمانے پر استعمال کیا ، اور وہ اب بھی روسی فضائیہ کے ساتھ خدمت میں ہے۔ | |
انتونوف 225 / انٹونوف عن -225 ماریہ: انتونو این 225 ماریہ ایک اسٹریٹجک ہوائی جہاز کا کارگو طیارہ ہے جسے انٹونیو ڈیزائن بیورو نے 1980 کی دہائی کے دوران سوویت یونین کے اندر یوکرائن ایس ایس آر میں ڈیزائن کیا تھا۔ اس میں چھ ٹربوفن انجن چلتے ہیں اور یہ اب تک کا سب سے بھاری طیارہ ہے ، جس کا زیادہ سے زیادہ ٹیک آف وزن 640 ٹن ہے۔ اس میں آپریشنل سروس میں کسی بھی ہوائی جہاز کا سب سے بڑا پروں کا نشان بھی ہے۔ تعمیر کردہ واحد مثال میں یوکرائن کی سول رجسٹریشن UR-82060 ہے ۔ قدرے مختلف ترتیب والا دوسرا ایر فریم جزوی طور پر تعمیر کیا گیا تھا۔ اس کی تعمیر کو فنڈز اور دلچسپی کے فقدان کی وجہ سے 1994 میں روک دیا گیا تھا ، لیکن 2009 میں مختصر طور پر اس کی بحالی ہوئی ، جس کی تکمیل 60–70٪ تکمیل تک پہنچی۔ 30 اگست 2016 کو ، انتونوف چین کی ایر اسپیس انڈسٹری کارپوریشن کے سلسلے میں دوسرا ایر فریم مکمل کرنے پر راضی ہو گیا تاکہ سیریز کی تیاری کا آغاز کرنے کی پیش کش کی جا.۔ | |
انتونوف 24 / انٹونوف انی 24: انتونو این -24 ایک 44 نشست کا جڑواں ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ / مسافر طیارہ ہے جو 1957 میں انٹونوف ڈیزائن بیورو کے ذریعہ سوویت یونین میں ڈیزائن کیا گیا تھا اور اسے کیو ، ارکٹسک اور اولان-اودے ایوی ایشن فیکٹریوں نے تیار کیا تھا۔ | |
انتونو 24 بی / انٹونوف ان-24: انتونو این -24 ایک 44 نشست کا جڑواں ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ / مسافر طیارہ ہے جو 1957 میں انٹونوف ڈیزائن بیورو کے ذریعہ سوویت یونین میں ڈیزائن کیا گیا تھا اور اسے کیو ، ارکٹسک اور اولان-اودے ایوی ایشن فیکٹریوں نے تیار کیا تھا۔ | |
انتونو 24RV / انٹونوف ان-24: انتونو این -24 ایک 44 نشست کا جڑواں ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ / مسافر طیارہ ہے جو 1957 میں انٹونوف ڈیزائن بیورو کے ذریعہ سوویت یونین میں ڈیزائن کیا گیا تھا اور اسے کیو ، ارکٹسک اور اولان-اودے ایوی ایشن فیکٹریوں نے تیار کیا تھا۔ | |
انٹونوف 26 / انٹونوف انی 26: انٹونوف این 26 ایک جڑواں انجینئر ٹربوپروپ سویلین اور ملٹری ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جو سوویت یونین میں 1969 سے 1986 تک ڈیزائن اور تیار کیا گیا تھا۔ | |
انتونوف 28 / انٹونوف انی 28: انٹونوف این -28 ایک جڑواں انجینئر لائٹ ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جو انٹونیو این 14 ایم سے تیار ہوا ہے۔ یہ ایرفلوٹ کے ذریعہ مختصر فاصلے کے ہوائی جہاز کے طور پر استعمال کرنے کے لئے ، بیریو بی 30 کے خلاف مقابلے کا فاتح تھا۔ اس کا پہلا اڑان 1969 میں ہوا۔ اگست 2015 تک مجموعی طور پر 191 تعمیر کیے گئے تھے اور 16 ایئر لائن سروس میں موجود ہیں۔ انٹونوف کے ذریعہ تعمیر کردہ ایک مختصر پری پروڈکشن سیریز کے بعد ، اسے PZL-Mielec نے پولینڈ میں لائسنس بنایا تھا۔ 1993 میں ، پی زیڈ ایل - مائیلیک نے اپنی بہتر حالت میں تیار کیا ، پی زیڈ ایل ایم 28 اسکائٹرک۔ | |
انتونو 3 / انٹونوف ان -3: انتونو این -3 ایک سوویت شہری کثیر مقصدی اور زرعی طیارہ ہے۔ یہ بنیادی طور پر این -2 کی ٹربوپروپ سے چلنے والی ترقی ہے ، جو اسے اپ گریڈ کرنے یا تبدیل کرنے کے لئے تیار کیا گیا ہے۔ بنیادی ٹرانسپورٹ ورژن (این -3 ٹی) کا سامان کارگو / مسافر ورژن (این -3 ٹی کے) ، ایک زرعی ورژن (این -3 ایس ایچ) ، جنگل میں آگ بجھانا ورژن (این -3 پی) ، نیز ایک ایمبولینس ورژن کے ذریعہ ہے۔ . یہ مسافروں اور کارگو کو لے جانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے ، جو ہموار یا بغیر پھاڑے ہوئے ایر فیلڈس سے کام کرتا ہے ، جس میں برف سے ڈھکی ہوئی سطح بھی شامل ہے جس میں 35 سینٹی میٹر (14 انچ) گہرائی ہے۔ | |
انتونوف 30 / انٹونوف ان 30: انتونو این -30 ، انی 24 کی ایک ترقی ہے جو ہوائی کارٹوگرافی کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ | |
انتونو 32 / انٹونوف ان 32: انتونو این 32 ایک ٹربوپروپ جڑواں انجنیئر فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ | |
انتونوف 38 / انٹونوف ان 38: انتونو این -38 انٹونیو کے پہلے والے انن 28 کا ایک توسیع اور اپ گریڈ ورژن ہے۔ یہ ایک جڑواں انجینئر ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جسے یوکرین کے کییف میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے ڈیزائن کیا ہے۔ پیداوار نووسیبیرسک ، روس میں ہے ، لیکن کچھ اہم حصے یوکرین اور بیلاروس میں بھی بنائے گئے ہیں۔ اس نے پہلی بار 1994 میں اڑان بھری تھی ، اور اپریل 2000 میں بین الاقوامی پرواز کی سند حاصل کی تھی۔ اگست 2019 تک مجموعی طور پر 11 بنائے گئے تھے اور 2 ایئر لائن سروس میں موجود ہیں۔ ایک حالیہ دستاویزی فلم میں کہا گیا ہے کہ 2021 میں صرف ایک ہی الروسہ ایئر لائن کی خدمت میں رہ گیا ہے۔ | |
انٹونوف 70 / انٹونوف ان 70: انٹونوف این 70 ایک چار انجن درمیانے فاصلے کا ٹرانسپورٹ طیارہ ہے ، اور صرف طیارہ چلانے والا پہلا طیارہ صرف پروفاان انجنوں کے ذریعے چلتا ہے۔ اسے انتونو ڈیزائن بیورو نے سن 1980 کی دہائی کے آخر میں متروک این -12 فوجی ٹرانسپورٹ طیارے کی جگہ لینے کے لئے تیار کیا تھا۔ پہلی پروٹو ٹائپ کی پہلی پرواز دسمبر 1994 میں کیو ، جو اب آزاد یوکرین میں ہوئی تھی۔ مہینوں میں ہی پروٹو ٹائپ کو وسط ہوا سے ٹکراؤ پڑا۔ فلائٹ ٹیسٹ پروگرام کو آگے بڑھنے کی اجازت دینے کے لئے دوسرا ایر فریم تیار کیا گیا۔ دونوں پروٹو ٹائپ کییو ائیرکرافٹ پروڈکشن پلانٹ کے ذریعہ تیار کی گئیں۔ | |
انتونو 71 / انٹونوف ان 71: انٹونوف این 71 ایک سوویت AWACS طیارہ تھا جس کا مقصد سوویت ایئر فورس کے وی وی ایس - ایف اے افواج کے ساتھ استعمال کرنا تھا ، جو این -2 72 ٹرانسپورٹ سے تیار ہوا تھا۔ پروگرام منسوخ ہونے سے پہلے صرف تین پروٹو ٹائپس بنائ گئیں۔ | |
انتونوف 72 / انٹونوف ان -72: انتونو این -72 ایک سوویت / یوکرین ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جسے انٹونوف نے تیار کیا ہے۔ اس کو ایس ٹی او ایل ٹرانسپورٹ کے طور پر ڈیزائن کیا گیا تھا اور اس کا مقصد انٹونوف این -26 کے متبادل کے طور پر بنایا گیا تھا ، لیکن مختلف اشیا کو تجارتی سامان برداروں کی حیثیت سے کامیابی ملی ہے۔ | |
انتونو 8 / انٹونوف ان -8: انتونو این -8 ایک سوویت ڈیزائن کیا ہوا جڑواں ٹربوپروپ ، اعلی بازو کا ہلکا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ | |
انٹونوف A-1 / انٹونوف A-1: انتونوف اے ون اور اس سے متعلق ڈیزائن 1930 اور 1940 کی دہائی میں سوویت یونین میں تیار کردہ ایک نشست کی تربیت گلائڈروں کا ایک کنبہ تھا۔ سبھی معیاری -2 (Стандарт-2) سے اخذ کیے گئے تھے ، جو بدلے میں معیار -1 سے اخذ کیا گیا تھا۔ انہیں بڑی تعداد میں تیار کیا گیا ، جس میں صرف 5 -400 U-s3 ، U-s4 اور P-s2 بڑے ورژن تیار کیے گئے تھے۔ اسی ڈیزائن نے انٹونف اے -2 اور اس سے متعلق دو سیٹ ڈیزائن کے گروپ کی بنیاد تشکیل دی۔ 1937 میں مجموعی طور پر ، دو نشستوں سمیت ، پیداوار 7،600 سے تجاوز کر گئی۔ | |
انٹونوف A-10 / انٹونوف A-9: انتونوف -9 ایک ہی نشست والا جہاز تھا جو 1940 کی دہائی میں یو ایس ایس آر میں ڈیزائن اور بنایا گیا تھا ، جو ریڈ فرنٹ 7 کو ریکارڈ قائم کرنے کا ریکارڈ تھا۔ | |
انٹونوف اے 11 / انٹونوف اے 11: انٹونوف اے -11 ایک واحد نشست ، اعلی کارکردگی ، سوویت یونین میں 1950 کی دہائی کے آخر میں تعمیر کردہ تمام دھات والا جہاز ہے۔ 150 تیار کی گئیں۔ | |
انٹونوف اے 13 / انٹونوف اے 13: انتونوف اے 13 ایک سوویت ایروباٹک بحری جہاز تھا جو 1950 اور 1960 کی دہائی میں اڑایا گیا تھا۔ یہ ایک چھوٹی سی ، ایک نشست والا ، آل میٹل طیارہ تھا جس کو A-11 سے تیار کیا گیا تھا جو اختیاری طور پر اس طیارے کے لمبے لمبے پنکھوں کے ساتھ لگایا جاسکتا تھا۔ یہ درمیانی ونگ مونوپلاین تھا جس میں ٹیڈپول نما جسم اور وی دم تھا۔ | |
انتونوف A-15 / انٹونوف A-15: انتونو اے 15 ایک سوویت وسط ونگ ، وی ٹیلڈ واحد سیٹ ، ایف اے آئ اوپن کلاس گلائڈر ہے جسے اولیگ انتونوف نے ڈیزائن کیا تھا اور انتونو نے تیار کیا تھا۔ | |
انتونوف A-2 / انٹونوف A-2: انتونوف -2 اور اس سے متعلق ڈیزائن دو سو ٹن ٹریننگ گلائڈرز کا ایک خاندان تھا جو 1930 اور 1940 کی دہائی میں سوویت یونین میں تیار کیا گیا تھا ، یہ سب سیٹون انٹونوف اے ون خاندان سے تھے۔ وہ بڑی تعداد میں تیار ہوئے تھے ، کم از کم 1937 تک کم از کم 2،300 تعمیر کی گئی تھی ، اور ایک ہی ساحل کے ساتھ ، اسی سال تک پیداوار 7،600 سے تجاوز کر گئی تھی۔ | |
انتونوف A-40 / انٹونوف A-40: انٹونوف اے 40 کریلیا ٹنکا ایک سوویت کوشش تھی کہ ہوائی جہاز کے ذریعہ ٹریفک کے اگلے راستے باندھنے کے بعد کسی ٹینک کو کسی میدان جنگ میں جانے کی اجازت دی جائے ، تاکہ وہ ہوائی جہاز کی افواج یا حامیوں کی مدد کرسکے۔ ایک پروٹو ٹائپ 1942 میں تعمیر اور تجربہ کیا گیا تھا ، لیکن یہ ناقابل عمل پایا گیا تھا۔ اس گاڑی کو کبھی کبھی A-40T یا KT کہا جاتا ہے۔ | |
انتونوف A-40_کرلیٹی_ٹینک / انٹونوف A-40: انٹونوف اے 40 کریلیا ٹنکا ایک سوویت کوشش تھی کہ ہوائی جہاز کے ذریعہ ٹریفک کے اگلے راستے باندھنے کے بعد کسی ٹینک کو کسی میدان جنگ میں جانے کی اجازت دی جائے ، تاکہ وہ ہوائی جہاز کی افواج یا حامیوں کی مدد کرسکے۔ ایک پروٹو ٹائپ 1942 میں تعمیر اور تجربہ کیا گیا تھا ، لیکن یہ ناقابل عمل پایا گیا تھا۔ اس گاڑی کو کبھی کبھی A-40T یا KT کہا جاتا ہے۔ | |
انتونوف اے 7 / انٹونوف اے 7: انٹونوف A-7 دوسری جنگ عظیم کا سوویت روشنی کا فوجی دستہ تھا۔ | |
انتونوف A-9 / انٹونوف A-9: انتونوف -9 ایک ہی نشست والا جہاز تھا جو 1940 کی دہائی میں یو ایس ایس آر میں ڈیزائن اور بنایا گیا تھا ، جو ریڈ فرنٹ 7 کو ریکارڈ قائم کرنے کا ریکارڈ تھا۔ | |
انٹونوف A40 / انٹونوف A-40: انٹونوف اے 40 کریلیا ٹنکا ایک سوویت کوشش تھی کہ ہوائی جہاز کے ذریعہ ٹریفک کے اگلے راستے باندھنے کے بعد کسی ٹینک کو کسی میدان جنگ میں جانے کی اجازت دی جائے ، تاکہ وہ ہوائی جہاز کی افواج یا حامیوں کی مدد کرسکے۔ ایک پروٹو ٹائپ 1942 میں تعمیر اور تجربہ کیا گیا تھا ، لیکن یہ ناقابل عمل پایا گیا تھا۔ اس گاڑی کو کبھی کبھی A-40T یا KT کہا جاتا ہے۔ | |
انتونوف A7 / انٹونوف A-7: انٹونوف A-7 دوسری جنگ عظیم کا سوویت روشنی کا فوجی دستہ تھا۔ | |
انتونو این اے 12 / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو اے این -12 وی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این اے 140 / انتونو این 140: انٹونوف این -140 ایک ٹربوپروپ علاقائی ہوائی جہاز ہے ، جسے یوکرین انٹونوف اے ایس ٹی سی بیورو نے انٹونوف این 24 کے جانشین کے طور پر ڈیزائن کیا ہے ، جس میں کارگو کی توسیع کی صلاحیت اور بغیر تیار شدہ ہوائی جہاز کے استعمال کی صلاحیت موجود ہے۔ | |
انتونو این اے 224 / انٹونوف ان 222 ماریہ: انتونو این 225 ماریہ ایک اسٹریٹجک ہوائی جہاز کا کارگو طیارہ ہے جسے انٹونیو ڈیزائن بیورو نے 1980 کی دہائی کے دوران سوویت یونین کے اندر یوکرائن ایس ایس آر میں ڈیزائن کیا تھا۔ اس میں چھ ٹربوفن انجن چلتے ہیں اور یہ اب تک کا سب سے بھاری طیارہ ہے ، جس کا زیادہ سے زیادہ ٹیک آف وزن 640 ٹن ہے۔ اس میں آپریشنل سروس میں کسی بھی ہوائی جہاز کا سب سے بڑا پروں کا نشان بھی ہے۔ تعمیر کردہ واحد مثال میں یوکرائن کی سول رجسٹریشن UR-82060 ہے ۔ قدرے مختلف ترتیب والا دوسرا ایر فریم جزوی طور پر تعمیر کیا گیا تھا۔ اس کی تعمیر کو فنڈز اور دلچسپی کے فقدان کی وجہ سے 1994 میں روک دیا گیا تھا ، لیکن 2009 میں مختصر طور پر اس کی بحالی ہوئی ، جس کی تکمیل 60–70٪ تکمیل تک پہنچی۔ 30 اگست 2016 کو ، انتونوف چین کی ایر اسپیس انڈسٹری کارپوریشن کے سلسلے میں دوسرا ایر فریم مکمل کرنے پر راضی ہو گیا تاکہ سیریز کی تیاری کا آغاز کرنے کی پیش کش کی جا.۔ | |
انتونو اے این -24 / انٹونوف ان-24: انتونو این -24 ایک 44 نشست کا جڑواں ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ / مسافر طیارہ ہے جو 1957 میں انٹونوف ڈیزائن بیورو کے ذریعہ سوویت یونین میں ڈیزائن کیا گیا تھا اور اسے کیو ، ارکٹسک اور اولان-اودے ایوی ایشن فیکٹریوں نے تیار کیا تھا۔ | |
انتونو اے این 26 / انٹونوف ان 26۔ انٹونوف این 26 ایک جڑواں انجینئر ٹربوپروپ سویلین اور ملٹری ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جو سوویت یونین میں 1969 سے 1986 تک ڈیزائن اور تیار کیا گیا تھا۔ | |
انتونو اے این -28 / انٹونوف ان -28: انٹونوف این -28 ایک جڑواں انجینئر لائٹ ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے ، جو انٹونیو این 14 ایم سے تیار ہوا ہے۔ یہ ایرفلوٹ کے ذریعہ مختصر فاصلے کے ہوائی جہاز کے طور پر استعمال کرنے کے لئے ، بیریو بی 30 کے خلاف مقابلے کا فاتح تھا۔ اس کا پہلا اڑان 1969 میں ہوا۔ اگست 2015 تک مجموعی طور پر 191 تعمیر کیے گئے تھے اور 16 ایئر لائن سروس میں موجود ہیں۔ انٹونوف کے ذریعہ تعمیر کردہ ایک مختصر پری پروڈکشن سیریز کے بعد ، اسے PZL-Mielec نے پولینڈ میں لائسنس بنایا تھا۔ 1993 میں ، پی زیڈ ایل - مائیلیک نے اپنی بہتر حالت میں تیار کیا ، پی زیڈ ایل ایم 28 اسکائٹرک۔ | |
انتونو این اے 2_کولٹ / انٹونوف ان -2: انتونو این -2 ایک سوویت بڑے پیمانے پر تیار کردہ ایک انجن بائپلین یوٹیلیٹی / زرعی طیارہ ہے جو 1946 میں انتونوف ڈیزائن بیورو نے ڈیزائن کیا اور تیار کیا تھا۔ اس کی قابل استحکام ، اعلی لفٹنگ طاقت ، اور ناقص رن وے سے اترنے کی صلاحیت اور صلاحیت موجود ہے ایک طویل خدمت زندگی دی ہے۔ این -2 2001 تک تیار کیا گیا تھا اور وہ دنیا بھر میں فوجی اور سویلین آپریٹرز کے ساتھ خدمت میں ہے۔ | |
انتونو اے این 32 / انٹونوف ان 32: انتونو این 32 ایک ٹربوپروپ جڑواں انجنیئر فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ | |
انتونو اے ایس ٹی سی / انٹونوف: انٹونوف اسٹیٹ انٹرپرائز ، اس سے قبل ایروناٹیکل سائنسی ٹیکنیکل کمپلیکس جس کا نام انٹونوف تھا ، اور اس سے قبل انٹونوف ڈیزائن بیورو ، یوکرین ہوائی جہاز کی تیاری اور خدمات کی کمپنی ہے۔ انتونوف کی خاص مہارت بغیر تیاری رن وے کا استعمال کرتے ہوئے بہت بڑے ہوائی جہاز اور ہوائی جہاز کے میدانوں میں ہے۔ انتونوف نے مجموعی طور پر تقریبا 22 22،000 طیارے تیار کیے ہیں ، اور اس کے ہزاروں طیارے اس وقت سابق سوویت یونین اور ترقی پذیر ممالک میں کام کر رہے ہیں۔ | |
انتونو ایروناٹیکل_سائنٹیٹک_ٹیکنیکل_کیمپلکس / انٹونوف: انٹونوف اسٹیٹ انٹرپرائز ، اس سے قبل ایروناٹیکل سائنسی ٹیکنیکل کمپلیکس جس کا نام انٹونوف تھا ، اور اس سے قبل انٹونوف ڈیزائن بیورو ، یوکرین ہوائی جہاز کی تیاری اور خدمات کی کمپنی ہے۔ انتونوف کی خاص مہارت بغیر تیاری رن وے کا استعمال کرتے ہوئے بہت بڑے ہوائی جہاز اور ہوائی جہاز کے میدانوں میں ہے۔ انتونوف نے مجموعی طور پر تقریبا 22 22،000 طیارے تیار کیے ہیں ، اور اس کے ہزاروں طیارے اس وقت سابق سوویت یونین اور ترقی پذیر ممالک میں کام کر رہے ہیں۔ | |
انٹونوف ایئر لائنز / انٹونوف ایئر لائنز: انٹونوف ایئر لائنز یوکرائن کی کارگو ایئر لائن ہے ، جو انٹونوف ہوا بازی کمپنی کا ایک ڈویژن ہے۔ یہ بڑے کارگو مارکیٹ میں بین الاقوامی چارٹر خدمات انجام دے رہی ہے۔ اس کا مرکزی اڈہ کییف کے قریب میزبان ایئرپورٹ ہے۔ کمپنی دنیا کے سب سے بڑے آپریشنل کارگو طیارے میں مکمل ہونے والی صرف انتتونو این 225 ماریہ کی مالک ہے۔ | |
انتونو ہوائی اڈہ / میزبان میل ہوائی اڈے: Antonov کی ایئر پورٹ، بھی Hostomel ہوائی اڈے کے طور پر جانا جاتا کیف کے شمال مغربی مضافات ہے جو یوکرین میں ایک بین الاقوامی مال بردار ہوائی اڈے اور جانچ کی سہولت، Hostomel کے قریب واقع ہے. | |
انتونو این -10 / انٹونوف ان -10: انتونو این -10 ایک چار انجن ٹربوپروپ مسافر ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ | |
انتونو این -10 اے / انٹونوف ان -10: انتونو این -10 ایک چار انجن ٹربوپروپ مسافر ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ | |
انتونو این -10_کیٹی / انٹونوف ان -10: انتونو این -10 ایک چار انجن ٹربوپروپ مسافر ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ | |
انتونو این 112 / انٹونوف ان 70: انٹونوف این 70 ایک چار انجن درمیانے فاصلے کا ٹرانسپورٹ طیارہ ہے ، اور صرف طیارہ چلانے والا پہلا طیارہ صرف پروفاان انجنوں کے ذریعے چلتا ہے۔ اسے انتونو ڈیزائن بیورو نے سن 1980 کی دہائی کے آخر میں متروک این -12 فوجی ٹرانسپورٹ طیارے کی جگہ لینے کے لئے تیار کیا تھا۔ پہلی پروٹو ٹائپ کی پہلی پرواز دسمبر 1994 میں کیو ، جو اب آزاد یوکرین میں ہوئی تھی۔ مہینوں میں ہی پروٹو ٹائپ کو وسط ہوا سے ٹکراؤ پڑا۔ فلائٹ ٹیسٹ پروگرام کو آگے بڑھنے کی اجازت دینے کے لئے دوسرا ایر فریم تیار کیا گیا۔ دونوں پروٹو ٹائپ کییو ائیرکرافٹ پروڈکشن پلانٹ کے ذریعہ تیار کی گئیں۔ | |
انتونو این 112 کے سی / انٹونوف ان 70: انٹونوف این 70 ایک چار انجن درمیانے فاصلے کا ٹرانسپورٹ طیارہ ہے ، اور صرف طیارہ چلانے والا پہلا طیارہ صرف پروفاان انجنوں کے ذریعے چلتا ہے۔ اسے انتونو ڈیزائن بیورو نے سن 1980 کی دہائی کے آخر میں متروک این -12 فوجی ٹرانسپورٹ طیارے کی جگہ لینے کے لئے تیار کیا تھا۔ پہلی پروٹو ٹائپ کی پہلی پرواز دسمبر 1994 میں کیو ، جو اب آزاد یوکرین میں ہوئی تھی۔ مہینوں میں ہی پروٹو ٹائپ کو وسط ہوا سے ٹکراؤ پڑا۔ فلائٹ ٹیسٹ پروگرام کو آگے بڑھنے کی اجازت دینے کے لئے دوسرا ایر فریم تیار کیا گیا۔ دونوں پروٹو ٹائپ کییو ائیرکرافٹ پروڈکشن پلانٹ کے ذریعہ تیار کی گئیں۔ | |
انتونو این -12 / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -124 / انٹونوف این -124 رسلان: انتونو این -124 رسلان ایک بڑا ، اسٹریٹجک ہوائی جہاز ، چار انجیر والا طیارہ ہے جسے 1980 کی دہائی میں یوکرین ایس ایس آر میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے اس کے بعد سوویت یونین (یو ایس ایس آر) کا ایک حصہ تیار کیا تھا۔ بوئنگ 747-8 ایف تک ، این -124 تیس سالوں تک ، دنیا کے سب سے زیادہ وزن میں بنانے والا کارگو ہوائی جہاز اور دوسرا سب سے بھاری آپریٹنگ کارگو ہوائی جہاز ، ایک منقسم انتونوف این -225 ماریہ کے پیچھے تھا۔ این -124 خدمت میں اب تک کا سب سے بڑا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ این 124 کے مرکزی ڈیزائنر وکٹر ٹولماچیو تھے۔ | |
انتونو این -124-100 / انٹونوف ان -124 رسلان: انتونو این -124 رسلان ایک بڑا ، اسٹریٹجک ہوائی جہاز ، چار انجیر والا طیارہ ہے جسے 1980 کی دہائی میں یوکرین ایس ایس آر میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے اس کے بعد سوویت یونین (یو ایس ایس آر) کا ایک حصہ تیار کیا تھا۔ بوئنگ 747-8 ایف تک ، این -124 تیس سالوں تک ، دنیا کے سب سے زیادہ وزن میں بنانے والا کارگو ہوائی جہاز اور دوسرا سب سے بھاری آپریٹنگ کارگو ہوائی جہاز ، ایک منقسم انتونوف این -225 ماریہ کے پیچھے تھا۔ این -124 خدمت میں اب تک کا سب سے بڑا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ این 124 کے مرکزی ڈیزائنر وکٹر ٹولماچیو تھے۔ | |
انتونو این -124_کونڈر / انٹونوف این -124 رسلان: انتونو این -124 رسلان ایک بڑا ، اسٹریٹجک ہوائی جہاز ، چار انجیر والا طیارہ ہے جسے 1980 کی دہائی میں یوکرین ایس ایس آر میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے اس کے بعد سوویت یونین (یو ایس ایس آر) کا ایک حصہ تیار کیا تھا۔ بوئنگ 747-8 ایف تک ، این -124 تیس سالوں تک ، دنیا کے سب سے زیادہ وزن میں بنانے والا کارگو ہوائی جہاز اور دوسرا سب سے بھاری آپریٹنگ کارگو ہوائی جہاز ، ایک منقسم انتونوف این -225 ماریہ کے پیچھے تھا۔ این -124 خدمت میں اب تک کا سب سے بڑا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ این 124 کے مرکزی ڈیزائنر وکٹر ٹولماچیو تھے۔ | |
انتونو این -124_روسلان / انٹونوف این -124 رسلان: انتونو این -124 رسلان ایک بڑا ، اسٹریٹجک ہوائی جہاز ، چار انجیر والا طیارہ ہے جسے 1980 کی دہائی میں یوکرین ایس ایس آر میں انٹونوف ڈیزائن بیورو نے اس کے بعد سوویت یونین (یو ایس ایس آر) کا ایک حصہ تیار کیا تھا۔ بوئنگ 747-8 ایف تک ، این -124 تیس سالوں تک ، دنیا کے سب سے زیادہ وزن میں بنانے والا کارگو ہوائی جہاز اور دوسرا سب سے بھاری آپریٹنگ کارگو ہوائی جہاز ، ایک منقسم انتونوف این -225 ماریہ کے پیچھے تھا۔ این -124 خدمت میں اب تک کا سب سے بڑا فوجی ٹرانسپورٹ طیارہ ہے۔ این 124 کے مرکزی ڈیزائنر وکٹر ٹولماچیو تھے۔ | |
انتونو این -12 اے / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 بی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 بی کے / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 بی پی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 پی ایل / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 ٹی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 ٹی بی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12 وی / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12_کب / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12_کب-اے / انٹونوف ان -12: انتونو این 12 ایک چار انجنیز ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ طیارہ ہے جو سوویت یونین میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ انٹونوف این -10 کا فوجی ورژن ہے اور اس کی متعدد شکلیں ہیں۔ تین دہائیوں سے زیادہ کے لئے این -12 سوویت فضائیہ کا معیاری درمیانے فاصلے کا سامان اور پیراٹروپ ٹرانسپورٹ طیارہ تھا۔ کل 1،248 بالآخر تعمیر ہوئے۔ | |
انتونو این -12_ متغیرات / انٹونوف این -12 مختلف حالتوں کی فہرست: انتونو این -12 چار انجن ٹربوپروپ ٹرانسپورٹ ہوائی جہاز ہے جو ڈیزائن اور تیار کردہ ہے۔ این -12 کو ملک کے اندر استعمال اور برآمدات کے لئے بہت سے تخصیصی شکل میں تیار کیا گیا تھا۔ 60 سے زیادہ مختلف قسمیں تیار کی گئیں ، جن میں سے ہر ایک کی الگ الگ عہدہ ہے۔ | |
انتونو این 13 / انٹونوف اے 13: انتونوف اے 13 ایک سوویت ایروباٹک بحری جہاز تھا جو 1950 اور 1960 کی دہائی میں اڑایا گیا تھا۔ یہ ایک چھوٹی سی ، ایک نشست والا ، آل میٹل طیارہ تھا جس کو A-11 سے تیار کیا گیا تھا جو اختیاری طور پر اس طیارے کے لمبے لمبے پنکھوں کے ساتھ لگایا جاسکتا تھا۔ یہ درمیانی ونگ مونوپلاین تھا جس میں ٹیڈپول نما جسم اور وی دم تھا۔ |
Sunday, July 11, 2021
Antoni%C3%B3wka, Gmina_Krzczon%C3%B3w/Antoniówka, Gmina Krzczonów
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres
ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...
-
انیق٪ سی 3٪ بی 3 فرکاس٪ ای 2٪ 80٪ 93 ٹیک٪ سی 3٪ اے 1 سی ایس / معمولی سیارے کے دریافت کرنے والوں کی فہرست: یہ معمولی سیارے کے دریافت کرن...
-
Associa٪ C3٪ A7٪ C3٪ A3o Atl٪ C3٪ A9tica_Corissabb٪ C3٪ A1/Associação Atlética Cori-Sabbá: Associação Atlética Cori-Sabbá ، جسے عام طو...
-
چیونٹی٪ C3٪ B3nio Feio / انٹونیو فییو: انتونیو جارج پیریز فییو ایک پرتگالی اداکار اور ہدایت کار تھے جنھیں انبل کاواکو سلوا کے ذریعہ ، ...
No comments:
Post a Comment