Thursday, June 3, 2021

Ambica Beri/Ambica Beri

امبیکا بیری / امبیکا بیری:

امبیکا بیری پیدا ہونے والی امبیکا سبھیروال ایک ہندوستانی آرٹ گیلری کا مالک ہے۔ فنکاروں کے لئے پسپائی قائم کرنے پر انہیں 2018 میں ناری طاقت پورسکار سے نوازا گیا تھا۔

امبیکا چرن_مزمدار / امبیکا چرن مظومدار:

امبیکا چرن مظومدار ایک بنگالی ہندوستانی سیاستدان تھیں جنہوں نے انڈین نیشنل کانگریس کے صدر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں۔

امبیکا شریستھا / امبیکا شریستھا:

امبیکا شریستھا نیپالی کاروباری ہیں۔ شریستھا دواریکا کے ہوٹلوں اور ریزارٹس کی صدر ہیں۔

امبیکٹس / امبیکٹس:

امبیٹٹس یا امبیگٹس ، بٹوریجس کا ایک مشہور گیلک بادشاہ ہے ، جس نے کہا کہ سی اے رہتا تھا۔ 600 قبل مسیح۔ لیوی کی روایت کے مطابق ، اس نے اپنی بہن کے بیٹوں بیلوسوس اور سیگووس کو نئی سرزمین کی تلاش میں اپنے وطن میں آبادی کی وجہ سے آباد کرنے کے لئے بھیجا۔ سیگووسس ہرسیئن جنگل کی طرف بڑھا ، جب کہ کہا جاتا ہے کہ بیلووسس نے روم کے پانچویں بادشاہ ، ٹارقینیئس پرسکس کے افسانوی دور میں شمالی اٹلی پر گالیک حملے کی قیادت کی تھی ، جہاں اس نے مبینہ طور پر اٹرس سکینس کو فتح کیا تھا اور میڈیولانم (میلان) شہر کی بنیاد رکھی تھی۔

امبیچل ، مائیکل / مائیکل امبیچل:

مائیکل امبیچل آسٹریا کی پیشہ ور ایسوسی ایشن فٹ بال کے کھلاڑی ہیں۔

امبیسیان / امبیسیان:

امبیسیئن سے رجوع ہوسکتا ہے:

  • ایمبیشن ، 1939 میں ارجنٹائن کی ایک فلم ہے
  • امبیسیان (ٹیلی نار ) ، 1980 میں میکسیکن کا ٹیلی ویلا
امبیسیئن (ٹیلی نار) / امبیسیون (ٹی وی سیریز):

امبیسیóن میکسیکو کا ایک ٹیلیویلا ہے جو 1980 میں تلویسا کے لئے ویلنٹین پمسٹین نے تیار کیا تھا۔

امبیسیسا / امبیسیسا:

Ambiciosa ایک میکسیکن ڈرامہ فلم ارنسٹو Cortazar طرف سے ہدایت کی ہے. یہ مکے باربا اور فرنینڈو فرنانڈیز اداکاری میں 1953 میں ریلیز ہوئی تھی۔

امبیسیسا (1953_ فلم) / امبیسیسا:

Ambiciosa ایک میکسیکن ڈرامہ فلم ارنسٹو Cortazar طرف سے ہدایت کی ہے. یہ مکے باربا اور فرنینڈو فرنانڈیز اداکاری میں 1953 میں ریلیز ہوئی تھی۔

امبیسی٪ C3٪ B3n / امبیسیان:

امبیسیئن سے رجوع ہوسکتا ہے:

  • ایمبیشن ، 1939 میں ارجنٹائن کی ایک فلم ہے
  • امبیسیان (ٹیلی نار ) ، 1980 میں میکسیکن کا ٹیلی ویلا
امبیسی٪ C3٪ B3n (TV_series) / امبیسیان (ٹی وی سیریز):

امبیسیóن میکسیکو کا ایک ٹیلیویلا ہے جو 1980 میں تلویسا کے لئے ویلنٹین پمسٹین نے تیار کیا تھا۔

امبیسی٪ C3٪ B3n (بےعلتی) / امبیسیان:

امبیسیئن سے رجوع ہوسکتا ہے:

  • ایمبیشن ، 1939 میں ارجنٹائن کی ایک فلم ہے
  • امبیسیان (ٹیلی نار ) ، 1980 میں میکسیکن کا ٹیلی ویلا
امبیسی٪ C3٪ B3n (ٹیلی نار) / امبیسیان (ٹی وی سیریز):

امبیسیóن میکسیکو کا ایک ٹیلیویلا ہے جو 1980 میں تلویسا کے لئے ویلنٹین پمسٹین نے تیار کیا تھا۔

امبی کوڈیمس / امبی کوڈمس:

ایمبی کوڈیمس نیکودامیدی کنبے میں مکڑیوں کی ایک نسل ہے۔ اسے پہلی بار مارک ہاروے نے 1995 میں بیان کیا تھا۔ 2017 تک ، اس میں 11 پرجاتی ہیں ، تمام آسٹریلیا سے ہیں۔

امبیڈی / امبیڈی:

امبیڈیڈی جنوب مغربی مالی کے علاقے کیس کے علاقے سرکل آف کیس میں کامنی تمبو کے ساتھ ایک چھوٹا سا شہر اور پرنسپل آبادکاری ( شیف- لٹو) ہے۔

امبیڈینسو وایرس / امبیڈینسو وایرس:

ایمبیڈینسو وایرس ، ذیلی فیملی ڈینسو ویرینا میں وائرس کی ایک نسل تھی۔ 2019 میں ، جینس کو مندرجہ ذیل چھ جنریوں میں تقسیم کیا گیا تھا ، ان سب میں اب بھی امبیڈینووسروس نام موجود ہے اور جسے ایک ہی سب فیملی کے لئے تفویض کیا گیا ہے:

  • ایکامبیڈینسو وایرس
  • بلیٹامبیڈینسو وایرس
  • ہیمامبیڈینسو وایرس
  • پیفومامبیڈینسو وایرس
  • پروٹوامبائڈنسوائرس
  • سکینڈومامبیڈینوسوائرس
امیبیڈنٹ / ایمبیڈنٹ:
امبیڈنٹ نیوکلیوفائل / نیوکلیوفائل:

کیمسٹری میں ، نیوکلیوفائل ایک کیمیائی نوع ہے جو الیکٹران کا جوڑا عطیہ کرکے الیکٹرو فائل کے ساتھ بانڈ بناتا ہے۔ الیکٹرانوں کی مفت جوڑی یا کم از کم ایک پائی بانڈ کے ساتھ تمام انووں اور آئنوں نیوکلیوفائل کے طور پر کام کر سکتے ہیں۔ چونکہ نیوکلیوفائلز الیکٹرانوں کا عطیہ کرتے ہیں ، لہذا وہ لیوس کے اڈے ہیں۔

ایمبیڈیٹیٹ لیگینڈ / لیگنڈ:

کوآرڈینیشن کیمسٹری میں ، ایک لیگنڈ آئن یا انو ہوتا ہے جو مرکزی دھات کے ایٹم سے جڑا ہوتا ہے تاکہ کوآرڈینیشن کمپلیکس تشکیل پائے۔ دھات کے ساتھ بانڈنگ میں عام طور پر لیوس باسس کے ذریعہ لیگینڈ کے ایک یا زیادہ الیکٹران کے جوڑے کا باضابطہ چندہ شامل ہوتا ہے۔ دھات – لیگنڈ بانڈنگ کی نوعیت ہم آہنگی سے لے کر آئنک تک ہوسکتی ہے۔ مزید برآں ، دھات – ligand بانڈ آرڈر ایک سے تین تک ہوسکتا ہے۔ لیگینڈس کو لیوس کے اڈے کے طور پر دیکھا جاتا ہے ، حالانکہ غیر معمولی معاملات میں لیوس تیزابیت والے "لیگینڈ" شامل ہوتے ہیں۔

امبیڈیکسٹر / امبیڈیکسٹر:

ایمبیڈیکٹر حوالہ دے سکتے ہیں:

  • ابہام ، بائیں اور دائیں دونوں ضمیمہ ، عام طور پر ہاتھوں کے استعمال میں یکساں طور پر ماہر ہونے کی حالت
  • امبیڈیکسٹر (گھوڑا) ، ایک برطانوی دباؤ والا گھوڑا
امبیڈیکسٹر (امتیاز) / امبیڈیکسٹر:

ایمبیڈیکٹر حوالہ دے سکتے ہیں:

  • ابہام ، بائیں اور دائیں دونوں ضمیمہ ، عام طور پر ہاتھوں کے استعمال میں یکساں طور پر ماہر ہونے کی حالت
  • امبیڈیکسٹر (گھوڑا) ، ایک برطانوی دباؤ والا گھوڑا
امبیڈیکسٹر (گھوڑا) / امبیڈیکسٹر (گھوڑا):

امبیڈیکسٹر ایک برطانوی ٹوربریڈ ریس ہارس تھا جو 1790 میں کلاسک سینٹ لیجر اسٹیک جیتنے کے لئے مشہور تھا۔ ایک ریسنگ کیریئر میں ، جو مئی 1790 سے ستمبر 1791 تک جاری رہا ، اور یارکشائر میں خصوصی طور پر منعقد ہوا ، اس نے اپنی آٹھ ریس میں سے دو ریس جیتا۔ ریسنگ سے ریٹائرمنٹ کے بعد وہ ایسا نہیں لگتا ہے کہ وہ نسل کشی کے طور پر استعمال ہوا تھا۔

امبیڈیکٹر ازم / ایمبیڈیکٹرٹی:

Ambidexterity دونوں دائیں اور بائیں ہاتھ کو بھی اتنا ہی اچھی طرح استعمال کرنے کے لئے کی صلاحیت ہے. اشیاء کا حوالہ دیتے وقت ، اصطلاح اشارہ کرتی ہے کہ اعتراض دائیں ہاتھ اور بائیں ہاتھ والے لوگوں کے لئے بھی اتنا ہی موزوں ہے۔ جب انسانوں کا ذکر کرتے ہوئے ، یہ اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کے دائیں یا بائیں ہاتھ کے استعمال کے لئے کوئی خاص ترجیح نہیں ہے۔

امبیڈیکٹیریٹی / ایمبیڈیکسٹیٹی:

Ambidexterity دونوں دائیں اور بائیں ہاتھ کو بھی اتنا ہی اچھی طرح استعمال کرنے کے لئے کی صلاحیت ہے. اشیاء کا حوالہ دیتے وقت ، اصطلاح اشارہ کرتی ہے کہ اعتراض دائیں ہاتھ اور بائیں ہاتھ والے لوگوں کے لئے بھی اتنا ہی موزوں ہے۔ جب انسانوں کا ذکر کرتے ہوئے ، یہ اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کے دائیں یا بائیں ہاتھ کے استعمال کے لئے کوئی خاص ترجیح نہیں ہے۔

امبیڈیکٹرورس / ایمبیڈیکسٹیریٹی:

Ambidexterity دونوں دائیں اور بائیں ہاتھ کو بھی اتنا ہی اچھی طرح استعمال کرنے کے لئے کی صلاحیت ہے. اشیاء کا حوالہ دیتے وقت ، اصطلاح اشارہ کرتی ہے کہ اعتراض دائیں ہاتھ اور بائیں ہاتھ والے لوگوں کے لئے بھی اتنا ہی موزوں ہے۔ جب انسانوں کا ذکر کرتے ہوئے ، یہ اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کے دائیں یا بائیں ہاتھ کے استعمال کے لئے کوئی خاص ترجیح نہیں ہے۔

امبیڈیکٹرس کائنات / امبیڈیکٹرس کائنات:

ایمبیٹیکٹرس کائنات مارٹن گارڈنر کی ایک مشہور سائنس کتاب ہے ، جس میں انسانی ثقافت ، سائنس اور وسیع تر کائنات میں توازن اور توازن کے پہلوؤں کا احاطہ کیا گیا ہے۔

امبیڈیکٹرس / ایمبیڈیکسٹیریٹی:

Ambidexterity دونوں دائیں اور بائیں ہاتھ کو بھی اتنا ہی اچھی طرح استعمال کرنے کے لئے کی صلاحیت ہے. اشیاء کا حوالہ دیتے وقت ، اصطلاح اشارہ کرتی ہے کہ اعتراض دائیں ہاتھ اور بائیں ہاتھ والے لوگوں کے لئے بھی اتنا ہی موزوں ہے۔ جب انسانوں کا ذکر کرتے ہوئے ، یہ اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کے دائیں یا بائیں ہاتھ کے استعمال کے لئے کوئی خاص ترجیح نہیں ہے۔

امبیڈیکٹرس (ناول) / امبیڈیکٹرس (ناول):

امبیڈیکٹرس: دی سیکریٹ لیوز آف چلڈرن (1985) ، امریکی مصنف فیلس پیکانو کا ایک ناول ہے۔ یہ کتاب 1950 کی دہائی میں مصنف کی زندگی کی ایک نیم خود نوشت سوانح حیات ہے۔ اہم موضوعات میں نوعمری کی جنسیت اور باہر آنا شامل ہیں۔

امبیڈیکٹرس کائنات / امبیڈسٹرس کائنس:

ایمبیٹیکٹرس کائنات مارٹن گارڈنر کی ایک مشہور سائنس کتاب ہے ، جس میں انسانی ثقافت ، سائنس اور وسیع تر کائنات میں توازن اور توازن کے پہلوؤں کا احاطہ کیا گیا ہے۔

عمیق قیادت / امبیڈیکٹرس قیادت:

امپیڈریسس لیڈرشپ اسکالرز کے ذریعہ حال ہی میں پیش کی گئی اصطلاح ہے جو قیادت کے ل a ایک خاص نقطہ نظر کی خصوصیت ہے جو زیادہ تر تنظیموں میں استعمال ہوتی ہے۔ اس کا مطلب رہنماؤں کی بیک وقت استحصالی اور استحصالی سرگرمیوں کے استعمال سے ہے۔ ریسرچ کا مطلب تنظیموں میں تلاش ، رسک لینے ، تجربے اور جدت سے ہوتا ہے ، جبکہ استحصال کو تطہیر ، استعداد ، عمل درآمد ، اور عمل درآمد کے ساتھ کرنا پڑتا ہے۔ کامیاب رہبر رہنماؤں کو ہر تنظیم کے لئے منفرد ، استحصالی اور استحصالی سرگرمیوں کا مناسب مرکب حاصل کرنے کے قابل ہونا چاہئے ، جس کی وجہ سے وہ اعلی کارکردگی کے اعلی نتائج کی طرف لے جاسکیں۔

امبیڈیکٹرس آرگنائزیشن / ایمبیڈ ٹیکسٹروس تنظیم:

تنظیمی ابہام سے کسی تنظیم کی آج کے کاروبار کو سنبھالنے کے لئے موثر ہونے کی صلاحیت سے بھی مراد ہے اور کل کی بدلتی طلب کا مقابلہ کرنے کے لئے بھی موافقت پذیر۔ جس طرح محیطی ہونے کا مطلب یہ ہے کہ بائیں اور دائیں دونوں کو یکساں طور پر استعمال کرنے کے قابل ہونا ، تنظیمی ہنگامہ آرائی سے تنظیموں کو دریافت کرنے اور استحصال کرنے کی دونوں تکنیکوں کو کامیابی سے ہمکنار کرنے کی ضرورت ہے۔

عمیق پچر / گھڑ سوئچ:

بیس بال میں ، ایک سوئچ-گھڑا ایک گھماؤ گھڑا ہے جو گھڑے کے ٹیلے سے دائیں اور بائیں دونوں ہاتھوں سے پچ بنانے کے قابل ہے۔

ایمبیڈسٹریسنیسی / ایمبیڈسٹرٹیٹی:

Ambidexterity دونوں دائیں اور بائیں ہاتھ کو بھی اتنا ہی اچھی طرح استعمال کرنے کے لئے کی صلاحیت ہے. اشیاء کا حوالہ دیتے وقت ، اصطلاح اشارہ کرتی ہے کہ اعتراض دائیں ہاتھ اور بائیں ہاتھ والے لوگوں کے لئے بھی اتنا ہی موزوں ہے۔ جب انسانوں کا ذکر کرتے ہوئے ، یہ اشارہ کرتا ہے کہ کسی شخص کے دائیں یا بائیں ہاتھ کے استعمال کے لئے کوئی خاص ترجیح نہیں ہے۔

امیڈیرکشنی غلبہ / ابیڈیرکشنیکل غلبہ:

ایک دوسرے پر محیط غلبہ ایک ایسی صورتحال میں پایا جاتا ہے جہاں ایک سے زیادہ جین فینوٹائپ پر اثر انداز ہوتے ہیں اور جین کے لحاظ سے غلبہ مختلف سمتوں میں ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر ، جین اے اونچائی میں اضافے کا سبب بنتا ہے ، جبکہ جین بی اونچائی میں کمی کا سبب بنتا ہے۔ مخالف صورتحال ، جہاں تمام جین ایک ہی سمت میں غلبہ دکھاتے ہیں ، اسے دشاتمک غلبہ کہا جاتا ہے ۔ اسی مثال میں ، دونوں جین A اور B اونچائی میں اضافے کا سبب بنتے ہیں۔ براڈھرسٹ کے مطابق ، ارتقائی ماضی میں استحکام پسندی کا نتیجہ نتیجہ خیز غلبہ ہے۔ چوہوں اور جنت کی مچھلیوں میں تلاشی کے رویوں کے ل Amb ابہامی غلبہ پایا گیا ہے۔

امبیڈ٪ C3٪ A9di / امبیڈی:

امبیڈیڈی جنوب مغربی مالی کے علاقے کیس کے علاقے سرکل آف کیس میں کامنی تمبو کے ساتھ ایک چھوٹا سا شہر اور پرنسپل آبادکاری ( شیف- لٹو) ہے۔

امبی / ایمبولینس:

ایک ایمبولینس طبی طور پر لیس گاڑی ہے جو مریضوں کو علاج معالجے کی سہولیات جیسے ہسپتالوں تک پہنچا دیتی ہے۔ عام طور پر ، ہسپتال سے باہر میڈیکل کیئر مریض کو فراہم کی جاتی ہے۔

امبی سنس / امبی سینس:

امبی سنس ایک بہت بڑا یورپی منصوبہ تھا جو انفارمیشن سوسائٹی ٹیکنالوجیز ، یورپی کمیشن کے ففتھ فریم ورک پروگرام کے ذریعہ مالی اعانت فراہم کرتا تھا۔ اسی کمپنی کی ایک کمپنی تشکیل دی گئی ہے اور اوپن سورس ویبینوس پروجیکٹ جیسے اقدامات میں حصہ لیا ہے۔

امبیڈیز / امبیڈیز:

امبیڈیز شمالی اسپین میں واقع صوبہ اور استوریاس کی خودمختار برادری کے اندر ، گوزن میونسپلٹی میں تیرہ پارسیوں میں سے ایک ہے۔

امبیگنا / امبیگنا:

امبیگنا جزیرہ کورسیکا کے فرانس کے محکمہ کارس ڈو-سوڈ میں ایک جماعت ہے۔

امبیئیل موسیقی / امبیئیل موسیقی:

امبیئیل میوزک ایک برطانوی آزاد ریکارڈ لیبل ہے۔

امبیئیل موسیقی / امبیئیل موسیقی:

امبیئیل میوزک ایک برطانوی آزاد ریکارڈ لیبل ہے۔

امبیئن / زولپیڈیم:

زولپیڈیم ، جو دوسروں کے درمیان ، امبیئن نام کے نام سے فروخت کیا جاتا ہے ، ایک ایسی دوا ہے جو بنیادی طور پر نیند کے مسائل کے قلیل مدتی علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہے۔ رہنما خطوط تجویز کرتے ہیں کہ نیند کی حفظان صحت جیسے اندرا اور طرز عمل میں تبدیلی کے لئے علمی سلوک تھراپی کے بعد ہی اس کا استعمال کیا جائے۔ تقریبا sleep پندرہ منٹ تک سونے کا وقت کم ہوجاتا ہے اور زیادہ مقدار میں خوراک لوگوں کو زیادہ دیر تک سوتے رہنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ منہ کے ذریعہ لیا جاتا ہے اور روایتی گولیاں ، سبیلنگیوئل گولیاں ، یا زبانی سپرے میں دستیاب ہے۔

امبیئن سی آر / زولپیڈیم:

زولپیڈیم ، جو دوسروں کے درمیان ، امبیئن نام کے نام سے فروخت کیا جاتا ہے ، ایک ایسی دوا ہے جو بنیادی طور پر نیند کے مسائل کے قلیل مدتی علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہے۔ رہنما خطوط تجویز کرتے ہیں کہ نیند کی حفظان صحت جیسے اندرا اور طرز عمل میں تبدیلی کے لئے علمی سلوک تھراپی کے بعد ہی اس کا استعمال کیا جائے۔ تقریبا sleep پندرہ منٹ تک سونے کا وقت کم ہوجاتا ہے اور زیادہ مقدار میں خوراک لوگوں کو زیادہ دیر تک سوتے رہنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ منہ کے ذریعہ لیا جاتا ہے اور روایتی گولیاں ، سبیلنگیوئل گولیاں ، یا زبانی سپرے میں دستیاب ہے۔

امبیئن سی آر / زولپیڈیم:

زولپیڈیم ، جو دوسروں کے درمیان ، امبیئن نام کے نام سے فروخت کیا جاتا ہے ، ایک ایسی دوا ہے جو بنیادی طور پر نیند کے مسائل کے قلیل مدتی علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہے۔ رہنما خطوط تجویز کرتے ہیں کہ نیند کی حفظان صحت جیسے اندرا اور طرز عمل میں تبدیلی کے لئے علمی سلوک تھراپی کے بعد ہی اس کا استعمال کیا جائے۔ تقریبا sleep پندرہ منٹ تک سونے کا وقت کم ہوجاتا ہے اور زیادہ مقدار میں خوراک لوگوں کو زیادہ دیر تک سوتے رہنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ منہ کے ذریعہ لیا جاتا ہے اور روایتی گولیاں ، سبیلنگیوئل گولیاں ، یا زبانی سپرے میں دستیاب ہے۔

امبیئن CR / Zolpidem:

زولپیڈیم ، جو دوسروں کے درمیان ، امبیئن نام کے نام سے فروخت کیا جاتا ہے ، ایک ایسی دوا ہے جو بنیادی طور پر نیند کے مسائل کے قلیل مدتی علاج کے لئے استعمال کی جاتی ہے۔ رہنما خطوط تجویز کرتے ہیں کہ نیند کی حفظان صحت جیسے اندرا اور طرز عمل میں تبدیلی کے لئے علمی سلوک تھراپی کے بعد ہی اس کا استعمال کیا جائے۔ تقریبا sleep پندرہ منٹ تک سونے کا وقت کم ہوجاتا ہے اور زیادہ مقدار میں خوراک لوگوں کو زیادہ دیر تک سوتے رہنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ منہ کے ذریعہ لیا جاتا ہے اور روایتی گولیاں ، سبیلنگیوئل گولیاں ، یا زبانی سپرے میں دستیاب ہے۔

ڈنر کے لئے امبیئن والرس / ٹوتھ پیسٹ:

ٹوتھ پیسٹ فار ڈنر ایک ویب کامک ہے جسے ڈریو فیئر ویتر نے تیار کیا ہے۔ مزاحیہ یکم جنوری 2002 کو شروع کیا گیا تھا۔

ماحول / ماحول:

محیطی یا ماحول یا ماحول سے رجوع کر سکتے ہیں:

ماحول (البم) / ماحول (البم):

ماحولیات دی لیمبریٹاس کا دوسرا البم ہے۔ جیٹ ایج میں ان کے پہلے البم بیٹ بوائز کے برعکس ، یہ کامیابی نہیں تھی۔ بینڈ نے ان کی پاور پاپ آواز سے آگے بڑھنے کی کوشش کی تھی لیکن وسیع تر سامعین کو راغب کرنے میں ناکام رہا۔ البم میں سنگلز "گڈ ٹائمز" اور "ڈیسنٹ ٹاؤن" شامل ہیں۔

ماحول (آواز کی ریکارڈنگ) / ماحول (آواز کی ریکارڈنگ):

فلم سازی میں ، ماحول کسی دیئے گئے مقام یا جگہ کی آواز پر مشتمل ہوتا ہے۔ یہ "خاموشی" کے برعکس ہے۔ ماحول موجودگی کی طرح ہی ہے ، لیکن ماحول کے ریکارڈنگ میں پس منظر کے واضح شور کے وجود سے ممتاز ہے ، جیسا کہ موجودگی کی ریکارڈنگ کی "خاموشی" کے برخلاف ہے۔

ماحول 001 / لامتناہی (فرینک اوشین البم):

لامتناہی امریکی گلوکار فرینک اوشین کا ایک بصری البم ہے۔ یہ 19 اگست ، 2016 کو ایپل میوزک پر صرف ایک خصوصی اسٹریمنگ ویڈیو کی حیثیت سے جاری کیا گیا تھا ، اور 20 اگست کو اوقیانوس کے دوسرے اسٹوڈیو البم گورے کی ریلیز سے پہلے تھا۔ لامتناہی کو بعد میں دوبارہ دوبارہ منظم کیا گیا تھا اور 10 اپریل ، 2018 کو جسمانی آڈیو اور ویژول فارمیٹس میں ان کا ایک محدود جائزہ تھا۔

ماحول 001: _ اندر_ا_سیرت_وے / لامتناہی (فرینک اوشین البم):

لامتناہی امریکی گلوکار فرینک اوشین کا ایک بصری البم ہے۔ یہ 19 اگست ، 2016 کو ایپل میوزک پر صرف ایک خصوصی اسٹریمنگ ویڈیو کی حیثیت سے جاری کیا گیا تھا ، اور 20 اگست کو اوقیانوس کے دوسرے اسٹوڈیو البم گورے کی ریلیز سے پہلے تھا۔ لامتناہی کو بعد میں دوبارہ دوبارہ منظم کیا گیا تھا اور 10 اپریل ، 2018 کو جسمانی آڈیو اور ویژول فارمیٹس میں ان کا ایک محدود جائزہ تھا۔

ماحول 002: _ہوبیبی / لامتناہی (فرینک اوقیانوس البم):

لامتناہی امریکی گلوکار فرینک اوشین کا ایک بصری البم ہے۔ یہ 19 اگست ، 2016 کو ایپل میوزک پر صرف ایک خصوصی اسٹریمنگ ویڈیو کی حیثیت سے جاری کیا گیا تھا ، اور 20 اگست کو اوقیانوس کے دوسرے اسٹوڈیو البم گورے کی ریلیز سے پہلے تھا۔ لامتناہی کو بعد میں دوبارہ دوبارہ منظم کیا گیا تھا اور 10 اپریل ، 2018 کو جسمانی آڈیو اور ویژول فارمیٹس میں ان کا ایک محدود جائزہ تھا۔

ایمبیونس مال_گورگاؤں / امبیئنس مال گڑگاؤں:

امبیئنس مال ، گڑگاؤں ، گورگاؤں ، ہریانہ ، بھارت میں ایک شاپنگ مال ہے۔ اس میں 21 لاکھ مربع فٹ کا بلٹ اپ ایریا اور 18 لاکھ مربع فٹ کا خوردہ (GLA) رقبہ ہے۔ زیادہ تر منزلوں کی خریداری کا رقبہ 860 میٹر ہے۔

ماحول عوامی اسکول / ماحول پبلک اسکول:

ایمبیئنس پبلک اسکولس کے 12 اور پرائمری اسکولوں کا ایک گروپ ہے جو بھارت کی نئی دہلی اور گڑگاؤں (ہریانہ) میں واقع ہے۔ تعلیم کا ذریعہ بنیادی نصاب انگریزی میں ہے اور سی بی ایس ای۔

محیط / محیط:

محیطی یا ماحول یا ماحول سے رجوع کر سکتے ہیں:

محیط ، نشان / مارک محیط:

ہیرالڈ ہارلی ، جو اپنے قلمی نام مارک ایمبیئنٹ کے نام سے جانا جاتا ہے ، ایک انگریزی اداکار اور ڈرامہ نگار تھا۔ وہ خاص طور پر میوزیکل مزاحیہ آرکیڈیئنز کے مصنف کی حیثیت سے مشہور ہیں ، جو سن 1909 میں پہلی بار تیار ہوا تھا۔

محیط: میوزک_ور_ ایرپورٹ / محیط 1: ہوائی اڈوں کے لئے موسیقی:

محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ انگریزی موسیقار برائن اینو کا چھٹا اسٹوڈیو البم ہے ، جو پولیڈور ریکارڈز کے ذریعہ مارچ 1978 میں ریلیز ہوا۔ یہ البم چار مرتب پر مشتمل ہے جو مختلف لمبائیوں کے ٹیپ لوپ کو بچانے کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، اور یہ ایئرپورٹ ٹرمینل کے تناؤ ، اضطراب انگیز ماحول کو ناکارہ بنانے کے ارادے کے ساتھ ، آواز کی تنصیب کی حیثیت سے مستقل طور پر تیار کیا گیا تھا۔

ایمبیئنٹ کلکولی آن لائن / محیط کیلکولس:

کمپیوٹر سائنس میں ، محیطی کیلکلس 1998 میں لوکا کارڈیلیلی اور اینڈریو ڈی گارڈن کے ذریعہ وضع کردہ ایک عمل کیلکولس ہے ، اور ہم آہنگی والے نظاموں کے بارے میں بیان اور نظریہ استعمال کرتا تھا جس میں نقل و حرکت شامل ہے ۔ یہاں نقل و حرکت کا مطلب یہ ہے کہ موبائل آلات اور موبائل کمپیوٹیشن پر کی جانے والی دونوں گنتیوں کا۔ محیطی کیلکولس دونوں طرح کی نقل و حرکت کے ماڈلنگ کے لئے ایک متحد فریم ورک فراہم کرتا ہے۔ یہ انٹرنیٹ جیسے سمورتی نظام میں بات چیت کے ماڈل کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

ایمبیئنٹ کلکولس آن لائن / محیط کیلکولس:

کمپیوٹر سائنس میں ، محیطی کیلکلس 1998 میں لوکا کارڈیلیلی اور اینڈریو ڈی گارڈن کے ذریعہ وضع کردہ ایک عمل کیلکولس ہے ، اور ہم آہنگی والے نظاموں کے بارے میں بیان اور نظریہ استعمال کرتا تھا جس میں نقل و حرکت شامل ہے ۔ یہاں نقل و حرکت کا مطلب یہ ہے کہ موبائل آلات اور موبائل کمپیوٹیشن پر کی جانے والی دونوں گنتیوں کا۔ محیطی کیلکولس دونوں طرح کی نقل و حرکت کے ماڈلنگ کے لئے ایک متحد فریم ورک فراہم کرتا ہے۔ یہ انٹرنیٹ جیسے سمورتی نظام میں بات چیت کے ماڈل کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

ایمبیئنٹ ٹیلک / ایمبیئنٹ ٹاک:

ایمبیئنٹ ٹیلک تجرباتی آبجیکٹ پر مبنی تقسیم شدہ پروگرامنگ زبان ہے جو بیلجیئم کے وریجی یونائٹیٹ بروسل میں پروگرامنگ ٹکنالوجی لیبارٹری میں تیار کی گئی ہے۔ زبان کو بنیادی طور پر موبائل ایڈہاک نیٹ ورکس میں تعی .ن کرنے والے پروگرام لکھنا ہوتا ہے۔

محیط (البم) / محیط (البم):

محیطی اگست 1993 میں جاری کی ریکارڈ لیبل سنتیں طرف امریکی Electronica کے موسیقار موبی کر دوسری سٹوڈیو البم، ہے.

محیط (حساب) / محیط کیلکولس:

کمپیوٹر سائنس میں ، محیطی کیلکلس 1998 میں لوکا کارڈیلیلی اور اینڈریو ڈی گارڈن کے ذریعہ وضع کردہ ایک عمل کیلکولس ہے ، اور ہم آہنگی والے نظاموں کے بارے میں بیان اور نظریہ استعمال کرتا تھا جس میں نقل و حرکت شامل ہے ۔ یہاں نقل و حرکت کا مطلب یہ ہے کہ موبائل آلات اور موبائل کمپیوٹیشن پر کی جانے والی دونوں گنتیوں کا۔ محیطی کیلکولس دونوں طرح کی نقل و حرکت کے ماڈلنگ کے لئے ایک متحد فریم ورک فراہم کرتا ہے۔ یہ انٹرنیٹ جیسے سمورتی نظام میں بات چیت کے ماڈل کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

محیط (ڈیسک ٹاپ_ ماحولیات) / محیط (ڈیسک ٹاپ ماحول):

محیطی مورفوس کے لئے MUI پر مبنی ڈیسک ٹاپ ماحول ہے۔ اس کی ترقی کا آغاز ڈیوڈ جربر نے 2001 میں کیا تھا۔ اس کے اہم اہداف یہ تھے کہ اسے مکمل طور پر غیر سنجیدگی ، سادہ اور تیز ہونا چاہئے۔ محیطی دور سے ورک بینچ اور ڈائرکٹری اوپس میگیلن سے مشابہت رکھتا ہے جس میں دونوں جہانوں میں سب سے بہتر ملانے کی کوشش کی جا رہی ہے۔

محیط (بےعزتی) / محیط:

محیطی یا ماحول یا ماحول سے رجوع کر سکتے ہیں:

محیط (طرز) / محیطی موسیقی:

محیطی موسیقی میوزک کی ایک صنف ہے جو روایتی میوزیکل ڈھانچے یا تال سے زیادہ لہجے اور ماحول پر زور دیتی ہے۔ انسٹرومینٹل میوزک کی ایک شکل ، اس میں خالص ساخت ، تھاپ یا ساختی راگ کا فقدان ہوسکتا ہے۔ اس میں صوتی کی متنی تہوں کا استعمال کیا گیا ہے جو غیر فعال اور فعال سننے دونوں کو انعام دے سکتا ہے اور پرسکون یا غور و فکر کے جذبے کی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اس صنف میں "وایمنڈلیی" ، "بصری" ، یا "غیر روایتی" معیار کو جنم دیا گیا ہے۔ فطرت کے ساؤنڈ اسکپس کو شامل کیا جاسکتا ہے ، اور پیانو ، ڈور اور بانسری جیسے صوتی آلات کی آوازیں کسی ترکیب ساز کے ذریعہ نقل کی جاسکتی ہیں۔

محیط (موسیقی) / محیطی موسیقی:

محیطی موسیقی میوزک کی ایک صنف ہے جو روایتی میوزیکل ڈھانچے یا تال سے زیادہ لہجے اور ماحول پر زور دیتی ہے۔ انسٹرومینٹل میوزک کی ایک شکل ، اس میں خالص ساخت ، تھاپ یا ساختی راگ کا فقدان ہوسکتا ہے۔ اس میں صوتی کی متنی تہوں کا استعمال کیا گیا ہے جو غیر فعال اور فعال سننے دونوں کو انعام دے سکتا ہے اور پرسکون یا غور و فکر کے جذبے کی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اس صنف میں "وایمنڈلیی" ، "بصری" ، یا "غیر روایتی" معیار کو جنم دیا گیا ہے۔ فطرت کے ساؤنڈ اسکپس کو شامل کیا جاسکتا ہے ، اور پیانو ، ڈور اور بانسری جیسے صوتی آلات کی آوازیں کسی ترکیب ساز کے ذریعہ نقل کی جاسکتی ہیں۔

محیط (ناول) / محیط (ناول):

محیطی سائبر پنک مصنف جیک وومیک کا ڈائسٹوپین ڈیبیو ناول ہے ، جو اپنی ڈرکو سیریز کا پہلا ناول ہے۔ 1987 میں شائع ہوا ، اس کا ترجمہ مشال ہووریکے نے سلوواک میں کیا تھا ، اور اس کی ایک اہم پیروی مندرجہ ذیل ہے۔ اداکار بروس ولیس نے اس ناول کو منتخب کیا اور 1995 میں اس تجدید کی تجدید کی۔

محیط 1 / محیط 1: ہوائی اڈوں کے لئے موسیقی:

محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ انگریزی موسیقار برائن اینو کا چھٹا اسٹوڈیو البم ہے ، جو پولیڈور ریکارڈز کے ذریعہ مارچ 1978 میں ریلیز ہوا۔ یہ البم چار مرتب پر مشتمل ہے جو مختلف لمبائیوں کے ٹیپ لوپ کو بچانے کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، اور یہ ایئرپورٹ ٹرمینل کے تناؤ ، اضطراب انگیز ماحول کو ناکارہ بنانے کے ارادے کے ساتھ ، آواز کی تنصیب کی حیثیت سے مستقل طور پر تیار کیا گیا تھا۔

محیط 1_ میوزک_فارم_ ہوائی اڈوں / محیط 1: ہوائی اڈوں کے لئے موسیقی:

محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ انگریزی موسیقار برائن اینو کا چھٹا اسٹوڈیو البم ہے ، جو پولیڈور ریکارڈز کے ذریعہ مارچ 1978 میں ریلیز ہوا۔ یہ البم چار مرتب پر مشتمل ہے جو مختلف لمبائیوں کے ٹیپ لوپ کو بچانے کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، اور یہ ایئرپورٹ ٹرمینل کے تناؤ ، اضطراب انگیز ماحول کو ناکارہ بنانے کے ارادے کے ساتھ ، آواز کی تنصیب کی حیثیت سے مستقل طور پر تیار کیا گیا تھا۔

محیط 1: _ میوزک_ور_ ایرپورٹ / محیط 1: ہوائی اڈوں کے لئے موسیقی:

محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ انگریزی موسیقار برائن اینو کا چھٹا اسٹوڈیو البم ہے ، جو پولیڈور ریکارڈز کے ذریعہ مارچ 1978 میں ریلیز ہوا۔ یہ البم چار مرتب پر مشتمل ہے جو مختلف لمبائیوں کے ٹیپ لوپ کو بچانے کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، اور یہ ایئرپورٹ ٹرمینل کے تناؤ ، اضطراب انگیز ماحول کو ناکارہ بنانے کے ارادے کے ساتھ ، آواز کی تنصیب کی حیثیت سے مستقل طور پر تیار کیا گیا تھا۔

محیط 1_ میوزک_فارم_ ہوائی اڈوں / محیط 1: ہوائی اڈوں کے لئے موسیقی:

محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ انگریزی موسیقار برائن اینو کا چھٹا اسٹوڈیو البم ہے ، جو پولیڈور ریکارڈز کے ذریعہ مارچ 1978 میں ریلیز ہوا۔ یہ البم چار مرتب پر مشتمل ہے جو مختلف لمبائیوں کے ٹیپ لوپ کو بچانے کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، اور یہ ایئرپورٹ ٹرمینل کے تناؤ ، اضطراب انگیز ماحول کو ناکارہ بنانے کے ارادے کے ساتھ ، آواز کی تنصیب کی حیثیت سے مستقل طور پر تیار کیا گیا تھا۔

محیط 2 / محیط 2: آئینہ کا مرتکب:

محیطی 2: پلوٹو آف آئینہ 1980 میں ہیرالڈ بڈ اور برائن اینو کا البم ہے۔ یہ اینو کی ماحولیاتی سیریز کی دوسری قسط ہے ، جس کی شروعات 1978 میں محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ سے ہوئی ، جس کی شناخت اسی طرح کے کور آرٹ سے کی جاسکتی ہے جو نقشے پر دیہی علاقوں کو اکساتی ہے۔

محیطی 2: __پیپلٹ_و__ آئینہ / محیط 2: آئینہ کا مرتکب:

محیطی 2: پلوٹو آف آئینہ 1980 میں ہیرالڈ بڈ اور برائن اینو کا البم ہے۔ یہ اینو کی ماحولیاتی سیریز کی دوسری قسط ہے ، جس کی شروعات 1978 میں محیط 1: میوزک فار ایئرپورٹ سے ہوئی ، جس کی شناخت اسی طرح کے کور آرٹ سے کی جاسکتی ہے جو نقشے پر دیہی علاقوں کو اکساتی ہے۔

محیط 3 / محیط 3: چمک کے دن:

محیط 3: یوم تا روشنی (1980) امریکی محیطی موسیقار لاراجی کا ایک البم ہے ، جسے برائن اینو نے تیار کیا تھا۔

محیط 3: _ڈے_وفایت / محیط 3: تابکاری کا دن:

محیط 3: یوم تا روشنی (1980) امریکی محیطی موسیقار لاراجی کا ایک البم ہے ، جسے برائن اینو نے تیار کیا تھا۔

محیط 4 / محیط 4: زمین پر:

محیط 4: برطانوی محیط میں موسیقار برائن اینو کا 8 واں سولو اسٹوڈیو البم آن لینڈ ہے۔ یہ اینو کی محیط سیریز کا حتمی ایڈیشن تھا ، جس کی شروعات 1978 میں میوزک فار ائیرپورٹ سے ہوئی ۔

محیط 4: _ صرف_لینڈ / محیط 4: زمین پر:

محیط 4: برطانوی محیط میں موسیقار برائن اینو کا 8 واں سولو اسٹوڈیو البم آن لینڈ ہے۔ یہ اینو کی محیط سیریز کا حتمی ایڈیشن تھا ، جس کی شروعات 1978 میں میوزک فار ائیرپورٹ سے ہوئی ۔

محیط ایئر_قابلیت_کیرٹیریہ / محیط ہوا ہوا معیار کے معیار:

محیطی ہوا کے معیار کے معیارات ، یا معیارات ، ہوا میں آلودگیوں کی حراستی ہیں اور عام طور پر بیرونی ہوا کا حوالہ دیتے ہیں۔ معیار متعدد وجوہات کی بناء پر بیان کیا گیا ہے جس میں انسانی صحت ، عمارتوں ، فصلوں ، پودوں ، ماحولیاتی نظام کے ساتھ ساتھ منصوبہ بندی اور دیگر مقاصد کے لئے بھی شامل ہے۔ بین الاقوامی سطح پر قبول شدہ تعریف نہیں ہے لیکن عام طور پر "معیارات" میں کچھ قانونی یا نفاذ کے پہلو ہوتے ہیں ، جبکہ "رہنما خطوط" کو قوانین کی حمایت نہیں کی جا سکتی ہے۔ "معیار / معیار" معیارات اور رہنما خطوط کا احاطہ کرنے کے لئے عمومی اصطلاح کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔

محیط ہوائی_قابلیت_ ہدایت / ہدایت / 2008/50 / EC:

ہدایت 2008/50 / EC ، یا محیطی ہوا کی کوالٹی ہدایت ، ایک یورپی یونین کی ہدایت ہے جو سلفر ڈائی آکسائیڈ ، NO 2 اور نائٹروجن کے دوسرے آکسائڈ ، پارٹیکلولیٹ ماد (PM10 ، PM2،5) ، سیسہ ، بینزین اور کاربن مونو آکسائڈ کے اخراج کو 2010 سے محدود کرتی ہے۔ NO 2 کی اوسطا اوسطا اخراج 200 μg / m 3 اور سالانہ 40 μg / m 3 تک محدود ہے۔ 2018 تک ، یورپی یونین کے متعدد ممبر ممالک پر حدود کی خلاف ورزی کرنے کا مقدمہ چلایا جارہا ہے: فرانس ، اسپین ، اٹلی ، ہنگری ، رومانیہ ، سلوواکیا ، جمہوریہ چیک ، برطانیہ اور جرمنی۔

محیط کی مدد سے رہائش پذیر / معاون زندگی:

ایک معاون رہائشی رہائش گاہ یا مددگار رہائش کی سہولت ( ALF ) معذور افراد یا بڑوں کے لئے رہائش کی سہولت ہے جو نہیں کرسکتے ہیں یا جو آزادانہ طور پر رہنے کا انتخاب نہیں کرتے ہیں۔ یہ اصطلاح ریاستہائے متحدہ میں مشہور ہے ، لیکن یہ ترتیب ریٹائرمنٹ ہوم کے مترادف ہے ، اس معنی میں کہ سہولیات سے اجتماعی طور پر رہائشی ماحول مہیا ہوتا ہے اور عام طور پر عمر رسیدہ بالغ آبادی کو پورا کیا جاتا ہے۔ یہاں کیریبین کی معاون زندگی بھی ہے ، جو ایک ریسورٹ جیسے ماحول میں اسی طرح کی خدمات پیش کرتا ہے۔

محیطی اتھارٹی / محیطی اتھارٹی:

محیطی اتھارٹی ایک ایسی اصطلاح ہے جو رسائی کنٹرول سسٹم کے مطالعہ میں مستعمل ہے۔

محتاط آگاہی / محیط بیداری:

محیطی آگاہی ایک اصطلاح ہے جو سماجی سائنسدانوں کے ذریعہ پردیی معاشرتی بیداری کی ایک نئی شکل کی وضاحت کرنے کے لئے استعمال ہوتی ہے۔ یہ بیداری انٹرنیٹ پر سوشل نیٹ ورکنگ پلیٹ فارم کے ذریعہ کسی کے دوستوں اور ساتھیوں کے ساتھ نسبتا constant مستقل رابطے سے پھیلائی جاتی ہے۔ سماجی رابطوں کی ویب سائٹوں کی کچھ مثالیں فیس بک ، میس اسپیس ، ٹویٹر ، بلاگر ، وغیرہ ہیں۔ یہ اصطلاح لازمی طور پر ہر قسم کے جامع علم کی وضاحت کرتی ہے جو ایک تجربہ ان میڈیا آؤٹ لیٹس کا باقاعدہ صارف ہوتا ہے جو کسی کے معاشرے کے دائرہ کے ساتھ مستقل رابطے کی اجازت دیتا ہے۔

محیطی نیلی / محیط نیلا:

امریکن الیکٹرونک بینڈ ، تیراکی کے ساتھ ڈالفنز کیذریعہ محیطی بلیو پہلی ریلیز اور پہلا ای پی ہے۔ اسے 2 ستمبر 2008 کو جاری کیا گیا تھا۔

محیط بلیو_ (ای پی) / محیط بلیو:

امریکن الیکٹرونک بینڈ ، تیراکی کے ساتھ ڈالفنز کیذریعہ محیطی بلیو پہلی ریلیز اور پہلا ای پی ہے۔ اسے 2 ستمبر 2008 کو جاری کیا گیا تھا۔

محیطی کمپینڈیم / محیطی احاطہ:

محیطی خلاصہ مل کو ملٹی میڈیا کے ذریعے امریکی موسیقار بل Laswell طرف ایک تالیف البم، اگست 27، 1996 جاری کی ہے.

محیطی ڈیوائسز / ماحولیاتی ڈیوائسز:

ماحولیاتی ڈیوائسز ، انکارپوریشن ، ایک نجی طور پر منعقد کی جانے والی کمپنی ہے جو 2001 میں قائم کی گئی تھی اور جو کیمبرج ، میساچوسٹس ، ریاستہائے متحدہ میں واقع ہے ، جو موسم سے لے کر ٹریفک رپورٹس سے لے کر اسٹاک حوالوں تک کی معلومات کی نمائش کے لئے مختلف محیطی ڈیوائسز کا ڈیزائن اور مارکیٹنگ کرتی ہے۔ اس کمپنی کی بنیاد ڈیوڈ ایل روز ، بین ریسنر ، نبیل حیاٹ اور پریتیش گاندھی نے رکھی تھی ، اور وہ ایم آئی ٹی میڈیا لیب کی اسپن آف ہے۔ اس کو پہلے گول کیپٹل ، 406 وینچرز ، اور نکولس نیگروپونٹی کے ذریعہ مالی تعاون حاصل ہے۔ کمپنی ایمبیئنٹ انفارمیشن نیٹ ورک کو بھی برقرار رکھتی ہے ، جو ریاستہائے متحدہ امریکہ موبیبلٹی ، جو ایک امریکی پیجنگ سروس ہے اس کے زیر اہتمام ، ریاستہائے متحدہ امریکہ کا ایک ڈیٹاکاسٹنگ نیٹ ورک ہے۔ یہ خدمت بند مائیکرو سافٹ کی SPOT سروس کی طرح ہے۔

محیطی ڈب_ والیوم_I ​​/ محیطی ڈب حجم I:

محیطی ڈب جلد اول میں امریکی موسیقار بل لاسیل کا پہلا البم ہے جسے مانیکر الہی کے تحت جاری کیا جاتا ہے۔ اسے 8 اکتوبر 1993 کو سبحارمونک نے جاری کیا۔

محیطی ڈب_وولیم_II: _ڈیڈ_سلو / محیط ڈب حجم II: مردہ آہستہ:

محیطی ڈب حجم II: مردہ سلو امریکی کمپوزر بل لاسیل کا دوسرا البم ہے جسے مانیکر الہی کے تحت جاری کیا جاتا ہے۔ اسے سبھارمونک نے 1993 میں جاری کیا تھا۔ البم کی لمبائی 61:38 منٹ ہے۔

محیط تفریح ​​/ محیط تفریح:

ماحولیاتی تفریح ​​جی ایم بی ایچ اینڈ کمپنی کے جی ایک جرمن فلم پروڈکشن اسٹوڈیو ہے جو سی جی آئی حرکت پذیری فلموں میں مہارت رکھتا ہے۔

محیطی گٹار_ شور: _ والیوم_ / محیطی گٹار شور: جلد 1:

محیطی گٹار شور: جلد 1 محیط کا تجربہ کار گٹار لوپ کمپوزیشن کی پہلی اسٹوڈیو البم ہے ، کنگ کبھی نہیں کی حیثیت سے پہلی مرتبہ ریکارڈنگ میں۔ ایک ہفتہ کے دوران اسٹوڈیو میں براہ راست ریکارڈ کیا ، البم میراتھن ریکارڈز نے یکم جون 2000 کو جاری کیا۔

محیطی گٹار / نلی نما گھنٹیاں 2003:

ٹیوبلر بیلز 2003 انگریزی موسیقار مائک اولڈ فیلڈ کا 22 واں اسٹوڈیو البم ہے ، جو 27 مئی 2003 کو وارنر میوزک اسپین کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔ یہ اس کے 1973 میں البم ٹیوبلر بیلز کی ڈیجیٹل دوبارہ ریکارڈنگ ہے ، جو تقریبا 30 سال قبل جاری کی گئی تھی۔

محیطی گھر / محیط گھر:

محیطی گھر ہاؤس میوزک کا ایک ذیلی شعبہ ہے جو 1980 کے دہائی کے آخر میں تیزاب گھر اور محیطی موسیقی کے عناصر کو ملا کر سب سے پہلے سامنے آیا تھا۔

محیط صنعتی / سیاہ محیط:

گہرا محیط مابعد صنعتی میوزک کی ایک صنف ہے جس میں ایک بدنما ، تاریک ڈروننگ اور اکثر اداس ، یادگار یا تباہ کن ماحول ہوتا ہے ، جو جزوی طور پر تضاد انگیز دباؤ کے ساتھ ہوتا ہے۔ یہ محیطی میوزک کی طرح مماثلت ظاہر کرتا ہے ، ایک ایسی صنف جس کو متعدد تاریک محیطی فنکاروں نے نظریاتی اور ساختی طور پر ایک اہم اثر و رسوخ کے طور پر پیش کیا ہے۔ اگرچہ زیادہ تر الیکٹرانک طور پر تیار کیا جاتا ہے ، سیاہ محیط میں ہاتھ سے چلائے جانے والے آلات اور سیمی دونک ریکارڈنگ کے طریقہ کار کا نمونہ بھی شامل ہے ، اور یہ رسمی صنعتی موسیقی سے مضبوطی سے متعلق ہے۔

وسیع روشنی سینسر / وسیع روشنی سینسر:

ایک محیطی لائٹ سینسر اسمارٹ فونز ، نوٹ بکس ، دوسرے موبائل ڈیوائسز ، آٹوموٹو ڈسپلے اور ایل سی ڈی ٹی وی میں ایک جزو ہے۔ یہ ایک فوٹو ٹریکٹر ہے جو موجودہ ماحول کی روشنی کی مقدار کو سمجھنے کے لئے استعمال ہوتا ہے ، اور اس سے ملنے کیلئے آلے کی اسکرین کو مناسب طور پر مدھم کرتا ہے۔ جب صارف کے شاگردوں کو اندھیرے والے کمرے میں ویژن کے لئے ڈھال لیا جاتا ہے ، یا جب دن کے وقت آلے کے باہر آلہ استعمال ہوتا ہے تو اسکرین کی روشنی بہت زیادہ روشن ہوجاتی ہے۔ موبائل آلہ پر اسکرین کی چمک کم کرنا بھی بیٹری کی زندگی بھر طول دے دیتا ہے۔

محیط کی مراقبہ / ماخذ پر واپس جائیں:

ماخذ پر واپس جائیں (آر ٹی ٹی ایس) لندن میں واقع گوا ٹرانس کلب تھا اور پارٹنر کرس ڈیکر ، مارک ایلن ، جینس ڈنکن اور فل راس کے ذریعہ چلائے جانے والا ریکارڈ لیبل تھا۔ سنسارا پارٹی سے بار بار چلنے والی فرار کے ساتھ ، جو 1990 کے وسط میں فرج میں ماہانہ جمعہ کی رات کی سلاٹ بھی رکھتا تھا ، یہ زیر زمین دنوں میں اور 1990 کی دہائی کے آخر میں اس کے بریک آؤٹ کے ذریعہ ٹرانس کا ابتدائی اہم مقام تھا۔ آل میوزک کے مطابق ، اس کی "منظر پر بہترین ٹرانس ٹرانس میوزک کی تالیف سیریز ... نے گوا ٹرانس کو مرکزی دھارے میں شامل کیا۔"

محیطی بندر / محیطی بندر:

ٹینگرائن ڈریم کی طرف سے تیار کردہ ضمنی بندروں کا ذیلی عنوان ہے۔

محیطی موسیقی / محیطی موسیقی:

محیطی موسیقی میوزک کی ایک صنف ہے جو روایتی میوزیکل ڈھانچے یا تال سے زیادہ لہجے اور ماحول پر زور دیتی ہے۔ انسٹرومینٹل میوزک کی ایک شکل ، اس میں خالص ساخت ، تھاپ یا ساختی راگ کا فقدان ہوسکتا ہے۔ اس میں صوتی کی متنی تہوں کا استعمال کیا گیا ہے جو غیر فعال اور فعال سننے دونوں کو انعام دے سکتا ہے اور پرسکون یا غور و فکر کے جذبے کی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اس صنف میں "وایمنڈلیی" ، "بصری" ، یا "غیر روایتی" معیار کو جنم دیا گیا ہے۔ فطرت کے ساؤنڈ اسکپس کو شامل کیا جاسکتا ہے ، اور پیانو ، ڈور اور بانسری جیسے صوتی آلات کی آوازیں کسی ترکیب ساز کے ذریعہ نقل کی جاسکتی ہیں۔

محل وقوع / محیط مقام:

3D کمپیوٹر گرافکس ، ماڈلنگ اور حرکت پذیری میں ، محیطی چھلکانا ایک شیڈنگ اور رینڈرینگ تکنیک ہے جس کا حساب کتاب کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کہ منظر میں ہر نقطہ محیطی روشنی کے علاوہ کتنا بے نقاب ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر ، کسی ٹیوب کا اندرونی حصہ عام طور پر بے نقاب بیرونی سطحوں سے کہیں زیادہ ہوتا ہے ، اور ٹیوب کے اندر جانے سے زیادہ گہرا ہوجاتا ہے۔

محیطی دباؤ_ ڈائیونگ / اے پی ڈائیونگ:

سکوبا کے سازوسامان تیار کرنے والے اے پی ڈائیونگ یا ماحولیاتی پریشر ڈائیونگ ، جو پہلے اے پی والیوس کے نام سے جانا جاتا ہے ، انگلینڈ کے کارن وال میں ہیلسٹن میں واٹر ایم اے ٹراؤٹ میں ہے۔ وہ سکوبا اور سطح سے فراہم کردہ ڈائیونگ سامان تیار کرتے ہیں جس میں بوئینس کمپیسیٹر جیکٹس اور انسپریشن ڈائیونگ ریبریشر شامل ہیں۔ رینج ان کی مصنوعات برطانیہ میں بہت مشہور ہیں۔

محیطی ریکارڈ / غیر واضح ریکارڈز:

غیر واضح ریکارڈز برطانیہ کا ایک ریکارڈ لیبل تھا جو 1975 سے 1978 تک موجود تھا۔ اسے برائن اینو نے تخلیق کیا اور تیار کیا۔ سیریز میں دس البمز جاری کیے گئے۔ کلاسیکی موسیقی کے البموں کی شکل میں زیادہ تر کے بیک ڈھانچے پر لکیر کے تفصیلی نوٹ ہیں ، کمپوزیشن کا تجزیہ اور کمپوزر کی سوانح حیات فراہم کرتے ہیں اور زیادہ تر مواد کو 20 ویں صدی کی کلاسیکی موسیقی قرار دیا جاسکتا ہے۔ لیبل تجرباتی موسیقی کے لئے ایک مقام فراہم کرتا ہے۔

محیط ٹیکنو / محیط ٹیکنو:

محیطی ٹیکنو ٹیکنو کا ایک مقام ہے جس نے ماحولیاتی موسیقی کے ماحولیاتی بناوٹ کو تالیاتی عناصر اور ٹیکنو اور گھر کی تیاری کے ساتھ جوڑ دیا۔ اس کی شروعات 1990 کی دہائی کے الیکٹرانک فنکاروں جیسے کارل کریگ ، اپیکس ٹوئن ، بی 12 ، پیٹ نملوک اور بائیوسفیر نے کی تھی۔

محیط ٹائم_ٹراویلرز / محیط ٹائم مسافر:

محیطی ٹائم ٹریولرز ایک مختلف فنکاروں کا تالیف البم ہے جو 14 نومبر 1995 کو ہائپنوٹک ریکارڈز کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔

ماحولیاتی کمپن / زلزلے کا شور:

جیو فزکس ، جیولوجی ، سول انجینئرنگ اور اس سے متعلقہ مضامین میں ، زلزلے کا شور زمین کی نسبتا pers مسلسل کمپن کا ایک عام نام ہے ، بہت ساری وجوہات کی وجہ سے ، جو اکثر زلزلہ زلزلہ کے ذریعہ ریکارڈ کردہ اشاروں کا ایک غیر تشریح یا ناپسندیدہ جزو ہوتا ہے۔

محیط موسم / محیط موسم:

محیطی موسم ایک ایریزونا پر مبنی موسمی اسٹیشن اور سافٹ ویئر تیار کنندہ ہے جو گھر اور دفتر ، صنعت ، اسکولوں ، ریزورٹس ، حکومت اور میڈیا کے تخصیص کردہ حل اور مصنوعات میں مہارت رکھتا ہے۔

محیط ایئر_کاربن_ کیپچر / براہ راست ہوائی گرفتاری:

براہ راست فضائی گرفتاری (ڈیک) کاربن ڈائی آکسائیڈ کیپچر کا ایک عمل ہے (CO
2)
براہ راست وسیع ہوا (نقطہ ذرائع، جیسا کہ ایک سیمنٹ فیکٹری یا بایڈماس پاور پلانٹ سے قبضہ) اور CO کی ایک توجہ ندی پیدا کی مخالفت کرنے سے
2
کاربن غیر جانبدار ایندھن اور ونڈگاس کی تسلسل یا استعمال یا پیداوار کیلئے۔ کاربن ڈائی آکسائیڈ کو ہٹانا اس وقت حاصل کیا جاتا ہے جب محیطی ہوا کیمیائی میڈیا ، عام طور پر ایک پانی والی الکلائن سالوینٹ یا فنکشنلائزڈ سوربینٹس سے رابطہ کرتی ہے۔ بعد میں یہ کیمیائی میڈیا توانائی (یعنی حرارت) کے استعمال کے ذریعہ CO 2 کو چھین لیا جاتا ہے ، جس کے نتیجے میں ایک CO 2 ندی خارج ہوجاتی ہے جو پانی کی کمی اور دباؤ سے گزر سکتی ہے ، جبکہ بیک وقت استعمال کرنے کے لئے کیمیائی میڈیا کو دوبارہ تخلیق کرتی ہے۔

محیط ہوا_وقت_کیریٹیریا / محیطی ہوا کے معیار کے معیار:

محیطی ہوا کے معیار کے معیارات ، یا معیارات ، ہوا میں آلودگیوں کی حراستی ہیں اور عام طور پر بیرونی ہوا کا حوالہ دیتے ہیں۔ معیار متعدد وجوہات کی بناء پر بیان کیا گیا ہے جس میں انسانی صحت ، عمارتوں ، فصلوں ، پودوں ، ماحولیاتی نظام کے ساتھ ساتھ منصوبہ بندی اور دیگر مقاصد کے لئے بھی شامل ہے۔ بین الاقوامی سطح پر قبول شدہ تعریف نہیں ہے لیکن عام طور پر "معیارات" میں کچھ قانونی یا نفاذ کے پہلو ہوتے ہیں ، جبکہ "رہنما خطوط" کو قوانین کی حمایت نہیں کی جا سکتی ہے۔ "معیار / معیار" معیارات اور رہنما خطوط کا احاطہ کرنے کے لئے عمومی اصطلاح کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔

محیط کی مدد سے رہائش پذیر / معاون زندگی:

ایک معاون رہائشی رہائش گاہ یا مددگار رہائش کی سہولت ( ALF ) معذور افراد یا بڑوں کے لئے رہائش کی سہولت ہے جو نہیں کرسکتے ہیں یا جو آزادانہ طور پر رہنے کا انتخاب نہیں کرتے ہیں۔ یہ اصطلاح ریاستہائے متحدہ میں مشہور ہے ، لیکن یہ ترتیب ریٹائرمنٹ ہوم کے مترادف ہے ، اس معنی میں کہ سہولیات سے اجتماعی طور پر رہائشی ماحول مہیا ہوتا ہے اور عام طور پر عمر رسیدہ بالغ آبادی کو پورا کیا جاتا ہے۔ یہاں کیریبین کی معاون زندگی بھی ہے ، جو ایک ریسورٹ جیسے ماحول میں اسی طرح کی خدمات پیش کرتا ہے۔

محیطی اتھارٹی / محیطی اتھارٹی:

محیطی اتھارٹی ایک ایسی اصطلاح ہے جو رسائی کنٹرول سسٹم کے مطالعہ میں مستعمل ہے۔

ماحول کی آگاہی / محیط بیداری:

محیطی آگاہی ایک اصطلاح ہے جو سماجی سائنسدانوں کے ذریعہ پردیی معاشرتی بیداری کی ایک نئی شکل کی وضاحت کرنے کے لئے استعمال ہوتی ہے۔ یہ بیداری انٹرنیٹ پر سوشل نیٹ ورکنگ پلیٹ فارم کے ذریعہ کسی کے دوستوں اور ساتھیوں کے ساتھ نسبتا constant مستقل رابطے سے پھیلائی جاتی ہے۔ سماجی رابطوں کی ویب سائٹوں کی کچھ مثالیں فیس بک ، میس اسپیس ، ٹویٹر ، بلاگر ، وغیرہ ہیں۔ یہ اصطلاح لازمی طور پر ہر قسم کے جامع علم کی وضاحت کرتی ہے جو ایک تجربہ ان میڈیا آؤٹ لیٹس کا باقاعدہ صارف ہوتا ہے جو کسی کے معاشرے کے دائرہ کے ساتھ مستقل رابطے کی اجازت دیتا ہے۔

محیط بیکسکیٹر / محیط بیکسکیٹر:

محیط بیکسکیٹر بیٹری یا پاور گرڈ کنکشن کے بغیر ڈیٹا منتقل کرنے کیلئے ریڈیو فریکوینسی سگنلز جیسے ریڈیو ، ٹیلی ویژن اور موبائل ٹیلی فونی کا استعمال کرتا ہے۔ اس طرح کا ہر آلہ ایک موجودہ سگنل لینے اور اسے دسیوں بجلی میں سیکڑوں مائکرو واٹ بجلی میں تبدیل کرنے کے لئے اینٹینا کا استعمال کرتا ہے۔ یہ اس طاقت کا استعمال ان کوڈ شدہ ڈیٹا والے سگنل میں ترمیم اور عکاسی کرنے کے لئے کرتا ہے۔ دوسرے آلات پر اینٹینا بدلے میں ، اس سگنل کا پتہ لگائیں اور اسی کے مطابق جواب دے سکتے ہیں۔

محیط بلیک_میٹل / بلیک دھات:

بلیک میٹل ہیوی میٹل میوزک کی ایک انتہائی سبجینر ہے۔ عام خصلتوں میں تیز ٹیمپوس ، ایک لرزتے ہوئے صوتی انداز ، بھری شکل میں مسخ شدہ گٹار جن میں ٹریموولو اٹھا ، خام (لو فائی) ریکارڈنگ ، غیر روایتی گانوں کے ڈھانچے ، اور ماحولیات پر زور دیا جاتا ہے شامل ہیں۔ فنکار اکثر لاشوں کے رنگ میں نظر آتے ہیں اور تخلص لیتے ہیں۔

محیطی بریک بیٹ / بریک بیٹ:

بریک بیٹ ایک وسیع قسم کا الیکٹرانک میوزک ہے جو فنک ، جاز ، اور آر اینڈ بی کی ابتدائی ریکارڈنگ سے نمونے کے لئے ڈھول کے وقفے کو استعمال کرتا ہے۔ بریک بیٹس اسٹائل جیسے ہپ ہاپ ، جنگل ، ڈرم اور باس ، بگ بیٹ ، بریک بیٹ کٹر ، اور یوکے گیراج کے اسٹائل میں استعمال ہوتی رہی ہیں۔

محیطی کیلکولس / محیطی کیلکولس:

کمپیوٹر سائنس میں ، محیطی کیلکلس 1998 میں لوکا کارڈیلیلی اور اینڈریو ڈی گارڈن کے ذریعہ وضع کردہ ایک عمل کیلکولس ہے ، اور ہم آہنگی والے نظاموں کے بارے میں بیان اور نظریہ استعمال کرتا تھا جس میں نقل و حرکت شامل ہے ۔ یہاں نقل و حرکت کا مطلب یہ ہے کہ موبائل آلات اور موبائل کمپیوٹیشن پر کی جانے والی دونوں گنتیوں کا۔ محیطی کیلکولس دونوں طرح کی نقل و حرکت کے ماڈلنگ کے لئے ایک متحد فریم ورک فراہم کرتا ہے۔ یہ انٹرنیٹ جیسے سمورتی نظام میں بات چیت کے ماڈل کے لئے استعمال ہوتا ہے۔

محل وقوع کی حوض / سبارچنائڈ حوض:

subarachnoid cisterns subarachnoid کی جگہ ، دماغ کے meninges میں ایک جسمانی جگہ میں سوراخ کی طرف سے تشکیل کی جگہیں ہیں. اسپیس دو مینینجز ، ارکنائڈ میٹر اور پییا میٹر کو الگ کرتی ہے۔ ان حوضوں میں دماغی دماغی سیال سے بھرے ہیں۔

محیط کی تعمیر / محیطی تعمیر:

conformal ہندسہ میں وسیع تعمیر، یا متبادل کے ایک مخصوص چھدم کے دوی دائرے کے طور پر ایک مخصوص Poincaré کئی گنا کی حد کے طور پر جس کے لئے طول و عرض ن کی ایک conformal کئی گنا (ambiently) احساس ہوا ہے چارلس Fefferman اور رابن گراہم کی ایک تعمیراتی مراد ریمنین کئی گنا۔

محیط ڈیسک ٹاپ / محیط (ڈیسک ٹاپ ماحول):

محیطی مورفوس کے لئے MUI پر مبنی ڈیسک ٹاپ ماحول ہے۔ اس کی ترقی کا آغاز ڈیوڈ جربر نے 2001 میں کیا تھا۔ اس کے اہم اہداف یہ تھے کہ اسے مکمل طور پر غیر سنجیدگی ، سادہ اور تیز ہونا چاہئے۔ محیطی دور سے ورک بینچ اور ڈائرکٹری اوپس میگیلن سے مشابہت رکھتا ہے جس میں دونوں جہانوں میں سب سے بہتر ملانے کی کوشش کی جا رہی ہے۔

محیط آلہ / محیط آلہ:

محیطی ڈیوائسز ایک قسم کے صارفین کے الیکٹرانکس ہیں ، جو ایک نظر میں سمجھنے کی ان کی قابلیت کی طرف سے خصوصیات ہیں ، جسے "نظر آنے والا" بھی کہا جاتا ہے۔ محیطی والے آلات معلومات کو ظاہر کرنے کے لئے پہلے سے احتیاطی پروسیسنگ کا استعمال کرتے ہیں اور اس کا مقصد ذہنی کوشش کو کم سے کم کرنا ہے۔ وابستہ شعبوں میں ہرجگہ کمپیوٹنگ اور پرسکون ٹیکنالوجی شامل ہے۔ اس تصور کا انٹرنیٹ سے متعلق چیزوں سے گہرا تعلق ہے۔

محیطی آلات / محیط آلہ:

محیطی ڈیوائسز ایک قسم کے صارفین کے الیکٹرانکس ہیں ، جو ایک نظر میں سمجھنے کی ان کی قابلیت کی طرف سے خصوصیات ہیں ، جسے "نظر آنے والا" بھی کہا جاتا ہے۔ محیطی والے آلات معلومات کو ظاہر کرنے کے لئے پہلے سے احتیاطی پروسیسنگ کا استعمال کرتے ہیں اور اس کا مقصد ذہنی کوشش کو کم سے کم کرنا ہے۔ وابستہ شعبوں میں ہرجگہ کمپیوٹنگ اور پرسکون ٹیکنالوجی شامل ہے۔ اس تصور کا انٹرنیٹ سے متعلق چیزوں سے گہرا تعلق ہے۔

محیط ڈسپلے / محیط آلہ:

محیطی ڈیوائسز ایک قسم کے صارفین کے الیکٹرانکس ہیں ، جو ایک نظر میں سمجھنے کی ان کی قابلیت کی طرف سے خصوصیات ہیں ، جسے "نظر آنے والا" بھی کہا جاتا ہے۔ محیطی والے آلات معلومات کو ظاہر کرنے کے لئے پہلے سے احتیاطی پروسیسنگ کا استعمال کرتے ہیں اور اس کا مقصد ذہنی کوشش کو کم سے کم کرنا ہے۔ وابستہ شعبوں میں ہرجگہ کمپیوٹنگ اور پرسکون ٹیکنالوجی شامل ہے۔ اس تصور کا انٹرنیٹ سے متعلق چیزوں سے گہرا تعلق ہے۔

محیطی ڈرون / ڈرون موسیقی:

ڈرون میوزک ، ڈرون پر مبنی میوزک ، یا محض ڈرون ، ایک کم سے کم صنف ہے جو مستقل آواز ، نوٹ ، یا ٹون کلسٹر کے استعمال پر زور دیتا ہے جسے ڈرون کہا جاتا ہے۔ یہ عام طور پر لمبے آڈیو پروگراموں کی خصوصیت رکھتا ہے جو ہر ٹکڑے میں نسبتا slight معمولی ہم آہنگی کی مختلف حالتوں کے ساتھ ہے۔ لا مونٹے ینگ ، جو 1960 کی دہائی کے ابتداء میں سے ایک ہے ، نے 2000 میں اس کی تعریف "من پسندی کی مستقل سر شاخ" کے طور پر کی تھی۔

محیطی دب / محیطی موسیقی:

محیطی موسیقی میوزک کی ایک صنف ہے جو روایتی میوزیکل ڈھانچے یا تال سے زیادہ لہجے اور ماحول پر زور دیتی ہے۔ انسٹرومینٹل میوزک کی ایک شکل ، اس میں خالص ساخت ، تھاپ یا ساختی راگ کا فقدان ہوسکتا ہے۔ اس میں صوتی کی متنی تہوں کا استعمال کیا گیا ہے جو غیر فعال اور فعال سننے دونوں کو انعام دے سکتا ہے اور پرسکون یا غور و فکر کے جذبے کی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ اس صنف میں "وایمنڈلیی" ، "بصری" ، یا "غیر روایتی" معیار کو جنم دیا گیا ہے۔ فطرت کے ساؤنڈ اسکپس کو شامل کیا جاسکتا ہے ، اور پیانو ، ڈور اور بانسری جیسے صوتی آلات کی آوازیں کسی ترکیب ساز کے ذریعہ نقل کی جاسکتی ہیں۔

No comments:

Post a Comment

Athletics at_the_1999_Summer_Universiade_-_Men%27s_10,000_metres/Athletics at the 1999 Summer Universiade – Men's 10,000 metres

ایتھلیٹکس at_the_1999_Summer_Universiade _-_ Men٪ 27s_10،000_metres/Athletics at 1999 Summer Universiade-Men's 10،000 metres: 1999 سمر ...